اخبار کوتاه انتظامی از اعتراف به ۴۰ فقره سرقت تا بدل اندازی در همدان

همدان- ایرنا- کشف ۴۰ فقره سرقت در باغ های همدان، دستگیری فرد بدل انداز در نهاوند و دستگیری ۳۱ متهم در تویسرکان اخبار مهم انتظامی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جانشین فرمانده انتظامی استان همدان گفت: ماموران کلانتری ۱۲ مدرس حین گشت زنی به شخصی که در حال پرسه زنی در داخل کوچه باغ های همدان بود مشکوک و وی را دستگیر کردند.

سردار رضا زارعی افزود: متهم در تحقیقات به ۴۰ فقره سرقت باغ ها اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری فرد بدل انداز در نهاوند

فرمانده انتظامی نهاوند از دستگیری فردی که قصد فروش طلای بدل به جای اصل را داشت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ذبیح الله درویشی گفت: درپی خبر واصله مبنی بر اینکه فردی اقدام به بدل اندازی و فروش بدل به جای طلای اصل کرده ماموران برای بررسی به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با همکاری چند نفر از طلافروشان متهم را دستگیر که در بازرسی بدنی از وی سه قطعه زنجیر طلایی رنگ بدل کشف شد.

این مقام انتظامی در ادامه اظهار داشت: همدست متهم نیز که درهمان حوالی بود دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری ۳۱ متهم در تویسرکان

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: ۳۱ متهم با اجرای طرح ارتقای امنیت محله محور دستگیر شدند.

سرهنگ"رضا نوری" افزود: این طرح‌ با هدف پاکسازی نقاط آلوده و به منظور بالا بردن ضریب احساس امنیت محلات، اجرا شد.

وی اضافه کرد: ۱۲ فقره سرقت، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، مقادیری انواع مواد مخدر کشف، ۶ سارق، ۱۴ معتاد متجاهر، ۶ خرده فروش و ‌پنج متهم دستگیر که با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی تویسرکان گفت: توقیف ۱۸ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha