۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۹
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85527173
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کارشناس مسائل سیاسی : مردم ۱۵ تیر به فرد اصلح رای دهند

ورامین - ایرنا- کارشناس مسائل سیاسی و امور بین الملل در ورامین گفت: از تمامی هموطنان درخواست داریم که احساسی تصمیم نگرفته و برای یک ایران آباد و سربلند همه در ۱۵ تیرماه به پای صندوق رای بیایند و با حمایت از نامزد اصلح تداوم بخش راه خدمت شهید رئیسی ، وی را با رای بالا انتخاب کنند.

حسن شمائی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به نشست روسای ستادهای جلیلی و قالیباف اظهار داشت : در ۳ شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک اتحادی انجام گرفت و از همه روسا برای شکل گیری اتحاد و همبستگی در روز جمعه و انتخاب فرد اصلح برای ساختن آینده روشن و پر از امید کشور در خواست شد.

وی اظهار داشت: روسای ستادهای قالیباف و جلیلی از همه دلسوزان جبهه انقلاب در شهرستان ورامین، قرچک و پیشوا طی بیانیه های جداگانه خواستار کنار گذاشتن سلیقه ها و ایجاد فضا برای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی در راستای شکل گیری یک اتفاق بزرگ و انتخاب اصلح شدند.

کارشناس مسائل سیاسی : مردم ۱۵ تیر به فرد اصلح و تداوم بخش راه خدمت شهید رئیسی رای دهند

شمائی افزود: روسای ستادهای مذکور از مردم خواستند تا اجازه ندهند که به هشت سال عقب ماندگی و دیپلماسی ذلت برگردند و دیپلماسی که با تلاش شبانه روزی شهید امیر عبداللهیان مرد میدان دیپلماسی در ۳ سال به دیپلماسی عزت تبدیل شد را رها کنند . باید در ادامه راه گام های محکمتری برداشت و نسبت به رفع خود تحریمی گام برداریم و از فرصتها و ظرفیتهای کشور عزیزمان استفاده کنیم و آینده کشور را منوط به رابطه با چند کشور محدود نکنیم و ظرفیتهای تمامی کشورهای جهان استفاده کنیم.

کارشناس ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی در ادامه بیان داشت: در حال حاضر تکلیف دلسوزان انقلاب نگاه به هشت سال خسارت است و آزموده را آزمودن خطاست. در حال حاضر و در این موقعیت حساس زمان جلسه و کارشناسی نیست و این مهم را در این چند سال مسوولیت باید انجام می دادید و وقت، وقت اجرایی کردن برنامه هاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمامی هموطنانم درخواست داریم که احساسی تصمیم نگرفته و برای یک ایران آباد و سربلند با حمایت سعید جلیلی وی را با رای بالا انتخاب کرده و همه دوستداران انقلاب را به وحدت و همبستگی دعوت می کنیم تا همسو و هم مسیر برای ساختن آینده روشن برای ایران اسلامی تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha