۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۷
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85402722
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۴۲۰ شعبه آرای مردم حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک را جمع‌آوری می‌کند

ورامین- ایرنا- فرماندار ورامین و رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: در جریان برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند، ۴۲۰ شعبه اخذ رأی، آراء مردم به نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را جمع آوری می‌کند.

به گزارش ایرنا ، مجید درویشی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی ستادهای انتخابات شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک ۴۲۰ شعبه اخذ رأی در پنج حوزه اصلی و فرعی ورامین، جوادآباد، قرچک، پیشوا و جلیل‌آباد، آرا مردم به نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را جمع‌آوری می‌کند.

وی اظهار داشت: از مجموع ۴۲۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار، ۱۵۹ شعبه در مرکز حوزه انتخابیه و بخش مرکزی ورامین، ۳۱ شعبه در بخش جوادآباد، ۱۵۰ شعبه در شهرستان قرچک، ۶۰ شعبه در مرکز شهرستان پیشوا و ۲۰ شعبه در بخش جلیل‌آباد پیشوا مستقر است.

وی گفت: مردم خداجوی و همیشه در صحنه دشت ورامین همزمان با سراسر کشور و از ساعت ۸ صبح می‌توانند با به همراه داشتن یکی از پنج مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha