۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85527207
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف ۶۵۰ دستگاه کارتخوان قاچاق در شهریار

۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۰۲
کد خبر: 85527207
کشف ۶۵۰ دستگاه کارتخوان قاچاق در شهریار

شهریار - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه نیسان در محور رباط کریم به شهریار و کشف ۶۵۰ دستگاه کارتخوان قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سرهنگ داریوش صادقی فرد روز سه شنبه با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان های غرب استان تهران، اقدام به قاچاق تجهیزات الکترونیکی می کند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با آغاز تحقیقات ماموران پلیس امنیت اقتصادی و شناسائی خودروی حامل کارتخوان های قاچاق در محور رباط کریم به شهریار، با هماهنگی مقام قضائی و توقیف خودروی نیسان، در بازرسی از آن، ۶۵۰ دستگاه کارتخوان قاچاق خارجی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال کشف شد.

توقیف خودروی باری حامل ۸۴ کیلو تریاک در شهریار

جانشین فرماندهی انتظامی استان از عملیات ویژه پلیس و توقیف خودروی باری حامل ۸۴ کیلوگرم تریاک در جاده فرارت به سمت شهریار خبر داد.

سردار"مهدی کرمی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در پی اقدام اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بر روی عناصر تهیه و توزیع موادمخدر مشخص شد ۲ قاچاقچی قصد دارند محموله موادمخدر را به یکی از نقاط شهرستان های غرب استان تهران منتقل کنند که بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با تشدید اقدامات پلیس و گسترش چتر اطلاعاتی معلوم شد قاچاقچی موادمخدر با یک دستگاه کامیون باری، مقداری موادمخدر را حمل می کند که با فعال شدن تیم های عملیاتی پلیس، خودروی کامیون در مسیر فرارت به سمت شهریار در عملیاتی از سوی پلیس متوقف شد.

سردار کرمی با اشاره به دستگیری ۲ قاچاقچی موادمخدر در این عملیات پلیس، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی باری توقیف شده، ۸۴ کیلو و۲۰۰ گرم تریاک کشف و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارقان محتویات خودرو و مشاعات ساختمانی در شهرستان قدس

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری ۵ نفر سارق محتویات خودرو و مشاعات ساختمان خبر داد.

سرهنگ "سید نظام موسوی"،در تشریح این خبر اظهار داشت: در طی سرقت های متعدد از محتویات و خودرو و همچنین مشاعات ساختمان در شهرستان قدس، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۳ ابریشم و با اقدامات فنی مخفیگاه آنان در یک ساختمان نیمه کاره در شهرستان قدس شناسایی و با هماهنگی قضائی ۵ نفر سارق دستگیر و مقادیر زیادی اموال سرقتی مانند: ۸ دستگاه انواع دوچرخه، ۵ عدد پیک نیک،یک عدد کپسول گاز، ۵ عدد اسپیکر کامپیوتر، یک عدد دستگاه اعلام هشدار،۲ دستگاه پاور کامپیوتر، ۲دستگاه پخش خودرو، یک عدد پنل ضبط خودرو،یک دستگاه موتور و پاور چرخ خیاطی،یک عدد آچار چرخ، یک عدد جک خودرو، یک حلقه زاپاس خودرو، ۲دستگاه سنگ فرز ،یک دستگاه جوش و ۱۱دستگاه پمپ آب بزرگ نیز کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha