نوری: قطعا مشارکت مردم در انتخابات نقشی تعیین‌کننده در پیشرفت کشور دارد

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: امیدوارم هر نامزدی که با کسب آراء لازم بر کرسی ریاست جمهوری تکیه می‌زند، به شعارهایش جامه عمل بپوشاند.

محمد نوری پیشکسوت فوتبال استقلال چهارشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری که پانزدهم تیرماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: قطعا حضور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح نقشی تعیین‌کننده در پیشرفت کشور خواهد داشت.

وی افزود: مردم از هر کسی که رییس جمهور شود انتظارات به‌حقی دارند که باید برآورده شود. مردم شایسته ایران سزاوار و لایق بهترین‌ها هستند و حق طبیعی این عزیزان است که بدون مشکل زندگی کنند اما متاسفانه شرایط اقتصادی ایران چندان مساعد نیست و از این رو، مردم با حضور گسترده در انتخابات نقش اصلی را در رفع موانع ایفا خواهند کرد. امیدوارم هر کدام از نامزدها نیز در صورت راهیابی به پاستور، به وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی‌اش عمل کند.

نوری افزود: من به عنوان عضوی از خانواده بزرگ ورزش انتظار دارم بهترین و شایسته‌ترین گزینه‌ها از سوی رییس جمهور آتی در ورزش کشور منصوب شوند و بتوانند گام‌های موثری را برای ورزش ایران که پر از استعدادهای ناب است، بر دارند. مهم‌ترین گامی که باید در ورزش برداشته شود، ریشه‌کن کردن فساد است زیرا در هفته‌های اخیر فساد در فوتبال مهم‌ترین سوژه بوده است.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه- ۱۵ تیر- برگزار خواهد شد. مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر برگزار شد و در پایان مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رای راهی دور دوم شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha