۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85527396
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

باید تعاملاتی که با دنیا شروع شده ادامه یابد

رشت - ایرنا - معاون سابق امور مجلس رئیس جمهور و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر توسعه مناسبات با دنیا گفت : در دولت سیزدهم تعاملات و توافق های خوبی با کشورهای مختلف انجام شد که باید تداوم یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سیدمحمد حسینی سه شنبه شب در همایش ستاد انتخاباتی کار و تولید سعید جلیلی نامزد انتخابات در رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان و با بیان اینکه در حوزه سیاست خارجی زمینه سازی مناسبی شده است، اظهار کرد: در حوزه سیاست خارجی و داخلی کارهای زیرساختی خوبی در همه حوزه ها انجام شده و می خواهیم که بدون وقفه و با جدیت کارها ادامه یابد.

وی افزود: در هشت سال قبل از دولت سیزدهم برخی تعمد داشتند که کشور به بن بست برسد، یعنی اینکه کاری از پیش نرود و دست ها بالا و تسلیم شده و هر چه غربی ها گفتند، بپذیریم.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید امید را در مردم زنده کند، اظهار کرد:دیدید که در دوره اصلاحات گفتند رئیس جمهور تدارکچی است و در دولت تدبیر هم بیان کردند که ما می خواستیم تحریم را بر داریم اما نمی گذاشتند.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی ثابت کرد اینگونه نیست و ادامه داد: سعید جلیلی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همین تفکر و مرام را دارد، انسانی خودساخته، وارسته، باتقوی و نیروی رزمنده ای است که دائم در حال مطالعه بوده و کار کرده است.

حسینی اظهار کرد: شهید جمهور برای خدمت به مردم آرام و قرار نداشت؛ درد شهید جمهور درد محرومان، عدالت و کمک به پیشرفت کشور بود و باید این راه ادامه یابد.

وی در ادامه با بیان اینکه در دولت هشت ساله قبل ضریب جینی و به دنبال آن فاصله طبقاتی افزایش یافت، افزود: دکتر مسعود پزشکیان که از دوستان قدیمی ماست و به وی احترام می گذاریم یک فرد نخواهد بود بلکه گروهی او را همراهی می کنند.

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: پزشکیان در مسایل اقتصادی ورود نداشته و در مجلس هم تحرکی در این حوزه نداشته است، شاید این نامزد انتخاباتی شخصا طرفدار محرومان باشد اما تفکری خاص پیرامون وی است.

وی بیان کرد: اگر آن طیف دوباره در مسند امور قرار گیرد در داخل با مشکلاتی برمی خوریم، نمی خواهیم به آن مرحله برسیم که رئیس جمهور فعال نباشد و این روحیه تعمیم یابد.

معاون سابق امور پارلمانی رئیس جمهور یا اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات بیان کرد: جمعه هفته جاری باید نقطه عطفی در تاریخ اسلامی باشد و با مشارکت و انتخاب اصلح شادی بر لبان همه بنشیند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha