۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۳۹
کد خبرنگار: 1405
کد خبر: 85527455
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازرسی از نانوایی های آذربایجان غربی تشدید می شود

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: بازرسی از نانوایی های استان با همکاری اداره کل تعزیرات، صمت و جهاد کشاورزی تشدید می شود.

به گزارش ایرنا جواد کرمی روز سه شنبه در چهارمین جلسه کارگروه آرد و نان استان افزود: این اقدام در راستای کاهش تخلفات در زمینه وزن و چانه های نانوایی ها و جلوگیری از کم فروشی انجام می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ساماندهی آرد و نان استان نیز موضوعی است که در امر تشدید بازرسی ها مورد توجه است.

وی با اشاره به نظارت دقیق تر از طریق سامانه نانینو بر نانوایی های آزادپز بیان کرد: طی 10 روز آینده با توجه به تکمیل مدارک نانوایان مذکور کارت خوان بانک به این واحدها تحویل می شود و به واحد هایی که از طریق کارگروه های شهرستان مورد تایید قرار گرفته اند نیز بعد از طی مراحل قانونی لازم کارت بانکی تخصیص می یابد.

کرمی اظهار کرد: دقت و بررسی دقیق مدارک واحدهایی که قصد تغییر نام صاحب واحد و یا پروانه فعالیت دارند نیز موضوعی است که مورد توجه کارگروه است.

به گزارش ایرنا در این جلسه با توجه به اختیارات کارگروه و وصول برخی گزارش ها و بازرسی های به عمل آمده در خصوص تخلف برخی نانوایان تصمیات لازم مبنی بر کسر سهمیه این نانوایان اتخاذ شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha