ناوگان اورژانس و بهداشت مازندران نونوار شد

ساری-ایرنا- معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران از بازسازی، ‌احیا و خرید آمبولانس، ‌موتورسیکلت و خودروهای شاسی بلند و اختصاص آنها به بخش های حوزه بهداشت درمان استان خبرداد.

عزت الله محمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:هشت خـودرو شاسی بلند و صد موتورسیکلت به ناوگان بهداشت استان اضافه شد و در حال ارائه خدمات به مجموعه ها هستند.

وی ادامه داد:‌ این امکانات و تجهیزات برای کمک به ناوگان حمل و نقل حوزه بهداشت در مناطق صعب العبور استان خریداری شده و برای خرید آنها بیش از ۲۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران گفت: این اقدام با هدف ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و صعب‌العبور و تسهیل دسترسی مردم این مناطق به خدمات شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان ها در راستای سیاست‌های وزارت بهداشت در جهت توسعه عدالت در سلامت انجام شده است.

وی همچنین از بازسازی و احیای ۳۰ دستگاه آمبولانس اورژانس مازندران خبر داد و افزود: این آمبولانس ها به دلایل نقص فنی و نبود قطعات جانبی به صورت غیرفعال نگهداری می‌شدند.

محمدی از راه اندازی کلینیک تخصصی تعمیرات خودروهای عملیاتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مرکز شهید زارع ساری خبر داد و گفت: برنامه ریزی لازم جهت تعمیرات اساسی ۳۰ دستگاه آمبولانس دیگر اورژانس۱۱۵ استان که بعلل مشکلات فنی از چرخه عملیات خارج شده اند در دست اقدام است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha