۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85527613
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کشف و معدوم سازی ۱۰۳ کیلوگرم مواد دامی فاسد در همدان

همدان- ایرنا- مدیرکل دامپزشکی استان همدان گفت: ۱۰۳ کیلوگرم مواد دامی فاسد در راستای تامین سلامت و ارتقای سطح بهداشت عمومی جامعه طی ۲۴ ساعت گذشته در استان ضبط و معدوم شد.

امیر حسین نقی پور روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: این میزان مواد دامی فاسد در بازدید از ۱۴۴ مراکز عرضه فرآورده های خام دامی در استان همدان کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۱۴ واحد صنفی تذکر دریافت کردند ادامه داد: در شهرستان کبودرآهنگ نیز گروه نظارت و بازرسی مواد خام دامی تعداد ۱۵ مورد بازدید ۸۳ کیلوگرم مواد خامی فاسد، ضبط و معدوم و سه واحد نیز تذکر بهداشتی دریافت کردند.

مدیرکل دامپزشکی استان همدان یادآور شد: کارشناسان دامپزشکی شهرستان همدان نیز ۹۵ مورد بازرسی از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی داشتند که هشت کیلوگرم مواد دامی تاریخ مصرف گذشته ضبط و معدوم شد و هفت واحد صنفی تذکر بهداشتی دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان دامپزشکی ملایر نیز ۱۴ مورد بازدید از مراکز عرضه فرآورده های خام دامی داشتند که ۹ کیلوگرم مواد فاسد دامی ضبط و معدوم و ۲ مورد نیز تذکر بهداشتی به واحدهای عرضه کننده داده شد.

نقی پور بیان کرد: در شهرستان فامنین کارشناسان دامپزشکی ۱۵ مورد بازدید از واحدهای صنفی داشتند که طی آن سه کیلوگرم مواد دامی خام و فاسد ضبط و معدوم و چهار واحد صنفی نیز تذکر بهداشتی گرفتند.

وی با هشدار به عرضه‌کنندگان فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی گفت: با متخلفان به شدت برخورد می‌شود و شهروندان باید فرآورده های خام دامی مورد نیاز را از مراکز مجاز و تحت نظارت اداره دامپزشکی خریداری کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha