ایران پاینده باد

نوشهر - ایرنا - دومین مرحله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه پانزدهم تیر همزمان با سراسر کشور در دیار علویان با شور و صلابت خاصی از حضور مردمی آغاز شده است تا مردم این منطقه فردای بهتری را برای ایران بزرگ رقم بزنند.

به گزارش ایرنا، بر اساس تقویم جمهوری اسلامی، پانزدهمین روز ماه ، یادآور خاطرات و حرکت های اجتماعی و سیاسی و عقیدتی ملی ما است که بیانگر واژه های خلق حماسه حضور به دست توانای مردم ایران و سرمشق انقلاب اسلامی و استمرار شکوهمند آن است.

امروز پانزدهمین روز ماه تیر نیز یکی از آن روزهای مهم سیاسی تاریخ ایران اسلامی است که ملت وفادار این کهن دیار، شکوه اقتدار و حماسه را ثبت و ضبط و ماندگار خواهند کرد.

در سراسر استان در برخی از شعب اخذ رای در شهرستان های مازندران شهروندان ساعت ها قبل از آغاز این همایش بزرگ ملی در شعب اخذ رای حاضر شدند تا بگویند ای ایران با کمال و شوکت و جلال همچنان با اقتدار ایستاده ای.

در صفوف شعب اخذ رای، جمعیت انبوهی از زنان و مردان را می بینی که چون قطاری به سمت صندوق های رای هدایت می شوند و نشانه ها مبین این است که موجی خروشانی از جمعیت مردمی رای دهندگان در راه است، کوچه های منتهی به شعب اخذ رای غوغای حضور مردمی بوده تا سربلندی ایران بزرگ را دوباره رقم زنند.

ایران پاینده باد!

آری - شهرهای مازندران اکنون در شعله های حضور مردم حماسه ساز غوطه ور است تا حماسه های کم نظیر تاریخ را در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در قاموس تاریخ ایران رقم بزنند.

" ما رای می دهیم ای به ایران جاودان که باید امید داشت به فردای پر غرور، ما رای می دهیم ای ایران به بلندای پرچمت به تمام حقایقت، ما رای می دهیم که ادای دین به انقلاب و نظام اسلامی کنیم، ما رای می دهیم تا دولت چهاردهم سرافرازانه به راهش ادامه دهد، ما رای می دهیم سرنوشت ملت ایران به خوبی رقم بخورد، ما رای می دهیم چونکه ملت حماسه ساز هستیم ، ما رای می دهیم برای اعتلای ایران اسلامی ، ما رای می دهیم چون تا وصیت شهدا عمل کنیم ، ما رای می دهیم ایران مقتدرتر شود، تا ایران ایران شود و ما آمده ایم چون تا ایران ایران است این حضور مردمی خواهد بود، ایثار و وفاداری خواهد بود،" اینها بخشی از نظرات رای دهندگان مازندرانی حاضر در شعب اخذ رای بلوار خیریان شهر نوشهر است که با خبرنگار ایرنا گفت و گو کردند.

آری، ملت ایران و مازنی های همیشه در صحنه فاتحان عرصه عشق و جهاد و شهادت و رشادت هستند و این راهبرد را در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری محقق خواهند کرد، آنان رای شان را نشان قدرت ایران عزیز می دانند و به همین خاطر در همه ادوار انتخابات حضور پرشور داشته اند.

انتخابات در واقع، امتحان ملت است و امروز ملت ایران به طور قطع با حضور آگاهانه و عاشقانه در پای صندوق های رای از این آزمون ملی سربلند بیرون خواهد آمد و با انتخاب فرد کارآمد و اصلح فردای بهتری را پیش روی کشور ترسیم خواهند کرد.

ایران پاینده باد!

نگارنده گزارش امروز جمعه پانزدهم تیر ۱۴۰۳ پس از آغاز دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از خیابان های منتهی به چندین شعب اخذ رای در شهر نوشهر و چالوس بازدید کرد، خوشا به حال مازندران که عطر انتخاباتی همه جای آن را گرفت ، تردد انبوه مردم سواره و پیاده در خیابان های شهر در آغاز صبح یک روز تعطیل، نشان از خلق حماسه ای کم نظیر در تاریخ ایران اسلامی است که ماندگار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha