انتخاب چهاردهم؛ جلوه‌ باشکوه صف‌های افتخار و عزت + فیلم

تهران - استان ها - چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز(جمعه هشت تیر) به صورت همزمان در سراسر کشور آغاز شد، براساس اعلام وزارت کشور فرآیند رای گیری این دوره از انتخابات در ۹۰ هزار نقطه انجام می شود.

به گزارش ایرنا، فرآیند اخذ رای از رای دهندگان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز در حدود ۶۰ هزار شعبه اخذ رای سراسر کشور آغاز شد.

براساس قانون انتخابات ریاست جمهوری، تمامی افراد با تابعیت ایرانی دارای ۱۸ سال تمام(متولدین هشت ۸ تیرماه ۱۳۸۵ و قبل از آن) می‌توانند با ارائه اصل شناسنامه و یا کارت ملی خود در این دوره از انتخابات شرکت کنند.

در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۶ نامزد مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف ، علیرضا زاکانی و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی از سوی شورای نگهبان قانون اساسی تایید صلاحیت شدند که پیش از شروع رای گیری، قاضی زاده هاشمی و زاکانی انصراف خود را از ادامه رقابت های انتخاباتی اعلام کردند.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور در ۶۰ هزار شعبه اخذ رای داخل و خارج کشور برگزار می‌شود.

۰:۰۰ | پایان فرآیند اخذ رای و آغاز شمارش آرا در استان های کشور

با اعلام رسمی پایان زمان رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت ۲۴ از سوی وزارت کشور، کار شمارش آرا در شعب اخذ رای استان های مختلف کشور آغاز شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، رأی گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه هشتم تیرماه در سراسر ایران اسلامی و ۳۴۴ شعبه اخذ رأی در خارج از کشور برگزار و ساعت ۲۴ فرآیند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری پایان یافت.

۲۳:۴۹ | رییس ستاد انتخابات استان کرمان: نتیجه آرای منتشره در فضای مجازی سندیت ندارد

رییس ستاد انتخابات استان کرمان تاکید کرد: هیچگونه اعلامی از نتیجه آرا نداریم و وزارت کشور آن را به صورت رسمی اعلام خواهد کرد، لذا آمارهایی که در فضای مجازی منتشر می شود، سندیت ندارد.

۲۳:۱۳ | فیلم - موج پایانی مشارکت مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری

 باوجود آنکه ستاد انتخابات کشور روند اخذ رأی از افراد واجد شرایط در سراسر ایران اسلامی را ساعت ۲۴ شامگاه جمعه اعلام کرد اما مردم استان مازندران همچنان در شعبه های اخذ رای در موج پایانی مشارکت انتخاباتی نقش پُررنگی دارند.

۲۳:۰۸ | مادر شهید: تاریخ‌نویسان مشارکت مردم در انتخابات را بر صفحه زرین دنیا بنویسند

مادر شهیدان اسماعیل و ابراهیم فرجوانی جمعه هنگام رای دادن در صندوق سیار در منزلش با اشاره به مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: تاریخ‌نویسان مشارکت مردم در انتخابات را بر صفحه زرین دنیا بنویسند.

۲۳:۰۱ | تمرین مشارکت سیاسی،اجتماعی کودکان و نوجوانان کرمانشاهی پای صندوق رای

شماری از مردم استان کرمانشاه با حضور خانوادگی در شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، فرزندان خود را با اهمیت مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی آشنا و تشویق کردند.

۲۲:۵۹ | فیلم - به وقت انتخابات؛ نا امیدی در «کیش» مات شد

صف‌های طویل کیشوندان و گردشگران در پای صندوق‌های‌ رای، نشان از حضور حماسی مردم جزیره کیش در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری‌ دارد.

۲۲:۴۵ | شلوغی شعب اخذ رای مناطق گرمسیری کرمانشاه با خنک شدن دمای هوا

 مردم شهرستان‌های گرمسیری قصرشیرین و سرپل‌ذهاب که امروز دمای هوای بیش از ۴۵ درجه را تجربه کردند با خنک شدن هوا و در ساعات پایانی فرایند رای گیری در شعب اخذ رای حضور یافته‌اند و این موضوع منجر به تشکیل صف و ازدحام جمعیت در برخی از شعب این مناطق شده است.

۲۲:۴۷ | شکوه نقش مردمسالاری در جهانی‌ترین میدان شهر گنبدهای فیروزه‌ای

میدان «نقش جهان» اصفهان بعنوان یکی از مراکز و شعبه‌های همیشگی اخذ رای در دیار گنبدهای فیروزه‌ای، همواره صحنه‌هایی جذاب و سرزنده‌ از حضور حماسی مردم این دیار در فرایند تعیین سرنوشت سیاسی کشور و دفتر تاریخ سیاسی پایتخت فرهنگ و تمدن ایران زمین را به چشم دیده است.

۲۲:۴۶ | فیلم - حضور پرشور مردم زاهدان در آخرین ساعات رأی گیری در شعب اخذ رای

با تاریک تر و خنک تر شدن هوا شاهد حضور تعداد بیشتری از مردم شیعه و سنی زاهدان پای صندوق های رای هستیم و این مشارکت با وجودی که در ساعات پایانی رای گیری هستیم همچنان ادامه دارد.

۲۲:۳۲ | فیلم - حماسه آفرینی مردم مهاباد در انتخابات ریاست جمهوری

مردم مهاباد همپای دیگر هموطنان خود، پای صندوق های رای رفته اند تا در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

 ۲۲:۲۱ | رای برای سربلندی ایران

مشارکت برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که از ساعت هشت صبح امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده لحظه به لحظه بیشتر می‌شود و گیلانیان از آن با عنوان حضوری برای سربلندی ایران و ایرانی یاد می کنند.

۲۲:۱۶ | پیرمرد ۱۰۰ ساله خراسان شمالی رای داد

مسن ترین رای دهنده خراسان‌شمالی با ۱۰۰ سال سن رای خود را به صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انداخت.

۲۲:۱۲ | فیلم - حضور سالمند نابینای ۱۰۰ ساله لارستانی در انتخابات

سالمند یکصد ساله از اهالی مومن و ولایتمدار لارستان که نابینا هم بود، امروز (جمعه )برای شرکت در انتخابات خود را به صندوق رای رساند و در شعبه مدرسه شهید غریبی این شهرستان که امکانات مخصوص سالمندان را نیز دارد، از این شهروند با غیرت رای گیری شد.

۲۲:۱۱ | فیلم - حضور اقشار مختلف مردم شهرستان مرزی گیلانغرب در شعب اخذ رأی

مردم شهرستان‌ مرزی گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه امروز هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ با حضور در شعب اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

۲۲:۱۰ | موج دوم مشارکت مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری

همزمان با تمدید فرآیند رای گیری تا ساعت ۲۴ امشب، مردم دیار علویان با مشارکت گسترده در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار نظام اسلامی ثبت و ضبط کردند و این امر نگرانی دشمنان انقلاب را پی داشته است.

۲۲:۱۱ | فیلم - تشکیل صف در اکثر شعب اخذ رای کرمانشاه

با فروکش کردن دمای هوا و کاهش گرما، از ساعت ۱۸ روز جمعه شعب اخذ رای استان کرمانشاه شاهد حضور بیشتر رای‌دهندگان و تشکیل صف برای اخذ رای است.

۲۱:۵۶ | روزی به نام مردم و مشارکتی به وسعت یک ملت

روز جمعه هشتم تیر ماه بار دیگر روزی به نام مردم ایران ثبت شد، روزی که ایرانیان با حضور آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صحنه‌هایی زیبا از حضور آفریدند و بر پشتیبانی از نظام و انقلاب اسلامی مهر تاکید زدند.

نام ایران و ایرانی این بار هم سربلند و سرافراز شد، روزی که مردم ایران از صبح زود با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای نامی ماندگار در تاریخ این مرز و بوم ثبت کردند. مشارکتی که همه را خیره کرد. این حضور مردم در ساعات پایانی انتخابات چهاردهم هم تماشایی است.

 ۲۱:۴۹ | موج دوم مشارکت خوزستانی‌ها در انتخابات + فیلم

مطابق روال انتخابات در سال‌های پیشین هرچه به پایان زمان رأی‌گیری نزدیک‌تر می‌شویم، حضور مردم در شعب اخذ رای خوزستان نیز بیشتر می‌شود.

۲۱:۳۲ | فیلم - ازدحام جمعیت رای دهندگان یاسوجی در ساعات پایانی اخذ رای

با نزدیک شدن به ساعات پایانی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و با تمدید زمان رأی گیری، شعب اخذ رأی در چندین حوزه انتخابیه یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد مملو از جمعیتی است که خود را برای رأی دادن به نامزد مورد نظر خود به محل این شعب رسانده‌اند.

۲۱:۱۸ | فیلم - پای صحبت رای‌دهندگان از جوار مزار شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان

 شامگاه جمعه هر لحظه بر استقبال و شور انتخاباتی خانواده‌های کرمانی که در پای صندوق های رای حضور می یابند افزوده می شود؛ در کلیپ نمایی از حضور انتخاباتی شهروندان در گلزار شهدا، از جوار مزار سردار دل ها را ملاحظه می کنید.

۲۱:۰۵ | شکوه همدلی گیلانیان؛ خلق حماسه ای دیگر از حضور

 اینجا روستای صیقلده از توابع شهرستان رودبار در استان گیلان است داماد به همراه عروسش که لباس سفید عروسی به تن دارد، شناسنامه به دست با انگشت سبابه آبی آمده اند تا شادی زندگی مشترکشان را که با سرنوشت سیاسی شان پیوندی ناگسستنی دارد به مهر و همدلی مهر کرده و جشن بگیرند.

۲۱:۰۵ | فیلم - حضور مرزنشینان اروندکنار پای صندوق‌های رای

 مردم مرزنشین، ولایت مدار و انقلابی اروندکنار با حضور در شعب اخذ رای حضوری آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشتند.

۲۱:۰۲ | شرکت پیرمرد ۱۰۳ ساله چابهاری در انتخابات ریاست جمهوری

انتخابات ریاست جمهوری در چابهار در گرمای شرجی بالای ۴۰ درجه برگزار شد و قشرهای مختلف در آن شرکت کردند سخی داد بلوچ پیرمرد کهن سال متولد ۱۳۰۰ در این انتخابات با سن ۱۰۳ سال نیز شرکت کرد.

۲۰:۵۶ | حضور مردم در شعب اخذ رای مشهد افزایشی است

رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: روند حضور مردم مشهد در شعب اخذ رای در هوای خنک شبانگاهی افزایشی است، شعبه‌های اخذ رای حرم مطهر رضوی، حاشیه شهر و ییلاقات مشهد نظیر طرقبه شاندیز همچنان شلوغ و پر ازدحام است.

۲۰:۵۳ | حضور پیرزن ۱۰۳ ساله اهوازی پای صندوق رای + فیلم 

یک پیرزن ۱۰۳ ساله اهوازی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

۲۰:۴۸ | جلوه زیبای مشارکت از حضور مادر شهید ۱۰۳ ساله تا عروس و داماد اهل رزن

مردم نقاط مختلف استان همدان همزمان با سراسر کشور در روز انتخابات ریاست جمهوری جلوه های زیبایی از مشارکت حداکثری خلق کردند، حضور زنان و مردان سالمند، خانواده های شهدا و عروس و داماد ها در پای صندوق های رای تنها نمونه ای کوچک از هزاران صحنه زیبا در این روز بود.

۲۰:۴۷ | فیلم - عروس و دامادی که از ادای تکلیف غافل نشدند

عروس و داماد همدانی در مهم ترین زندگی شان از ادای تکلیف دینی و ملی خود غافل نشده و پای صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری حاضری زدند.

۲۰:۳۷ | فیلم - پیرمرد ۱۰۳ بهابادی، رای خود را به صندوق انداخت

 پیرمرد ۱۰۳ اهل شهرستان بهاباد یزد در حالی که فرزند بزرگش او را همراهی می کرد با حضور در یکی از شعب، رای خود را به صندوق انداخت.

۲۰:۳۷ | رنگین کمان حضور اصفهانی‌ها در انتخاب چهاردهم/ حضور گسترده اقلیت های دینی در انتخابات

رنگین کمانی از اقشار، اقوام و ادیان مختلف دیار نصف جهان، روز جمعه برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری به پای صندوق‌های رای آمدند و حماسه جمهور خلق کردند.

۲۰:۰۰ | درد و دل قزوینی ها در پای صندوق های رای

شهروندان قزوینی روز جمعه و از نخستین ساعات رای گیری با حضور در شعب اخذ رای برای انتخاب کاندیدای مورد نظرشان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شتافته بودند، هدف از این اقدام را سهیم دانستن در سرنوشت و مشارکت در آینده کشورشان عنوان کردند.

۱۹:۵۵ | استاندار فارس : میزان مشارکت از دور سیزدهم بیشتر است

استاندار فارس با بیان اینکه میزان مشارکت مردم در چهاردهمین دوره  از سیزدهمین  دوره بیشتر است، گفت :‌ از  مردم عزیز فارس  تشکر دارم مثل همیشه پر رنگ و  باشکوه در انتخابات شرکت کردند و به ندای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشییع باشکوه شهید عزیز آیت الله رییسی با برگزاری یک انتخابات خوب تکمیل شد.

۱۹:۴۶ | فیلم - سرنوشت کشور در دستان ماست

مردم تبریز با نزدیک شدن به ساعات پایانی انتخابات ریاست جمهوری همچنان با شور و اشتیاق در پای صندوق‌های رای حضور می یابند.

۱۹:۴۶ | استاندار: شاهد استقبال پرمعنای مردم تهران پای صندوق‌ رای هستیم

استاندار تهران گفت: شاهد شکل‌گیری استقبال پرمعنای مردم استان تهران پای صندوق‌های رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

۱۹:۳۷ | گام‌های پیرمرد بشاگردی و اراده‌ای آهنین برای استواری ایران

"محمد دلخواست‌نیا" پیرمردی از روستاهای اطراف بشاگرد هرمزگان با وجود ناتوانی جسمی، خود را به پای صندوق رای رساند و ضمن ادای تکلیف، همچون سایر هموطنانمان در جای جای میهن اسلامی با انداختن رای در صندوق چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در سرنوشت کشور مشارکت کرد.

۱۹:۱۶ | افزایش جمعیت رای دهندگان در شعب اخذ رای همدان

مشاهدات خبرنگاران ایرنا از شعب اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حاکی از افزایش جمعیت رای دهندگان در این مکان همزمان با غروب آفتاب است.

۱۹:۱۵ | فیلم  - دیدگاه مردم چهارمحال و بختیاری در خصوص شرکت در انتخابات رییس جمهوری

جمعی از مردم چهارمحال و بختیاری با حضور در پای صندوق آرا و اخذ رای خود مشارکت حداکثری در انتخابات را پیشتوانه مهمی برای دولت و رییس جمهور آینده می دانند.

۱۹:۰۸ | شکوه غیرت مادر مازندرانی برای شرکت در انتخابات

مرضیه اکبری مادر مازندرانی که به خاطر کهولت سن و بیماری توانی برای نشستن نداشت به حالت دراز کشیده در پشت خودرو خود را به صندوق اخذ رای رساند تا بار دیگر شکوه غیرت مادران مازندرانی را به رخ جهانیان بکشاند.

۱۸:۳۸ | ننه گوهر ۹۹ ساله از شهر موشک‌ها رای داد

دزفول یا بلدالصواریخ(شهر موشک‌ها) دوران دفاع مقدس روزگاری زیر بارش هزاران موشک و گلوله توپ بود ولی استوار ماند؛ اکنون نیز ننه گوهرها و رای اولی‌های این شهر مقاوم یکی پس از دیگری رای خود را به صندوق می‌اندازند.

۱۸:۲۶ | بانوی ۱۰۰ ساله ترکمن در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد

«تاج‌خانم منکلی» بانوی ۱۰۰ ساله ترکمن اهل گنبدکاووس با حضور در شعبه اخذ رای کوی اندیشه این شهرستان در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

۱۸:۲۱ | فیلم - آوازخوانی پیرمرد عشایری خراسان رضوی به یاد شهید رییسی در پای صندوق رای

آوازخوانی پیرمرد عشایری خراسان رضوی به یاد شهید سید ابراهیم رییسی در پای صندوقهای رای خطه خورشید.

۱۷:۳۳ | استقرار صندوق رای در دل کوره‌های داغ فولاد خوزستان

برای سهولت در کار کارگران فولاد، صندوق اخذ رای در شرکت فولاد خوزستان مستقر شد.با استقرار شعبه اخذ رای، کارگران زحمتکش فولاد خوزستان ضمن تعطیل نکردن فعالیت تولیدی، رای خود را به صندوق انداختند و شاهد شور حماسی کارگران زحمتکش در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

۱۷:۰۶ | فیلم - مازندرانی‌ها از دلایل حضورشان در انتخابات می‌گویند

مردم مازندران همراه با سایر مردم کشور از صبح امروز برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور و رئیس دولت چهاردهم در شعب اخذ رای حضور یافته‌اند. تعدادی از شهروندان این استان در گفت‌وگو با ایرنا از دلایل حضورشان در انتخابات و اهمیت مشارکت انتخاباتی سخن گفتند.

۱۶:۵۹ | فیلم - انتظارات مردم قم از رییس جمهور آینده

مردم قم که از دقایق ابتدایی آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری درصفوف متراکم در پای صندوق های رای حاضر شدند انتظارات خود از رییس جمهور آینده کشور را بیان کردند.

۱۶:۴۸ | قرار همدلی در ایستگاه ۱۴

۶۰ سال از قرار و مدارهای مخفیانه مردم ایران برای سربلندی کشورشان می گذرد، از آنهایی که دهه ۴۰ برای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی میتینگ و جلسات شبانه برگزار می کردند تا امروز که میلیون ها ایرانی علنی و با افتخار در وعده گاه چهاردهم انگشت اشاره شان را به سمت آینده ای روشن نشانه گرفته اند.

۱۶:۴۶ | هنرمندان خوزستانی قاب تجلی حماسه انتخابات را به تصویر کشیدند

رییس انجمن خوشنویسان خوزستان با اشاره به حضور هنرمندان در حماسه جمهور گفت: هنرمندان خوزستانی با حضور پای صندوق رای، قاب تجلی حماسه انتخابات را به تصویر کشیدند.

۱۶:۱۱ | فیلم - حضور پرشور زائران و مجاوران حرم مطهری رضوی پای صندوق رای

زائران و مردم ولایتمدار مشهد با حضور در حرم مطهر رضوی در کنار زیارت آقا علی ابن موسی الرضا(ع)، رای خود را در صندوق انداختند.

۱۶:۰۹ | فیلم - گذری در شعبه‌های رأی‌گیری فارس

چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری یک سال زودتر از موعد مقرر و در پی شهادت ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم برگزار شد و امروز جمعه هشتم تیرماه مردم فارس همزمان با سراسر کشور برای شرکت در این رویداد در پای صندوق‌های رأی حضور یافتند.

۱۶:۰۷ | الا ای هموطن ای نفس آگاه/ زمان انتخابات آمد از راه

شاعر قطع نخاع ملایری ضمن دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات قطعه شعری به مناسبت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تقدیم مردم کرد: «الا ای هموطن ای نفس آگاه/ زمان انتخابات آمد از راه - کنون ما را که وقت انتخاب است/ زمان انتخابِ نابِ ناب است - چو حق برکرسی وحدت نشیند/ عدالت میوه اخلاص چیند».

۱۶:۰۶ | فیلم - رأی‌ات را چند می‌فروشی؟

مردم زاهدان با همان روحیه ستودنی از قیمت و ارزش آرائی می‌گویند که باید برای انتخاب عالی‌ترین مقام اجرایی کشور به صندوق‌های رأی ریخته شود؛ تبسم از چهره هایشان دور نمی‌شود اما مصمم پاسخ می‌دهند.

۱۶:۰۲ | برگزاری انتخابات در تنها جزیره ایرانی دریای خزر

ساکنان «آشوراده» تنها جزیره ایرانی دریای خزر که در حوزه استان گلستان واقع است امروز (جمعه) رای خود برای انتخابات رئیس دولت سیزدهم را به صندوق سیار ریختند.

۱۵:۵۸ | فیلم - حضور خانم کوچک ۹۶ ساله ساوجی در انتخابات

خانم کوچک افسرده (نصر) متولد دوم بهمن ۱۳۰۸ با حضور در شعبه امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه همپای هموطنان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.

۱۵:۴۱ | شور و شوق بالای انتخابات در شهرهای استان همدان

گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی است، مردم شهرستان های مختلف استان همدان حضوری پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بهم رسانده اند.

۱۵:۳۷ | فیلم - سبابه‌های انتخاب اصلح در قشم

جزیره نشینان نگین خلیج فارس امروز جمعه بار دیگر به صحنه آمده اند تا با آغشته کردن انگشت های سبابه خود به رنگ آبی و مشارکت گسترده و پر شور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتخاب نامزد اصلح تعرفه های زرینی را در صندوق‌های رای بریزند و اینگونه عشق و محبت خود را به تمامی شهدا و مقام معظم رهبری به نمایش بگذارند.

۱۵:۳۵ | اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تبریز پرشورتر از همیشه در صحنه انتخابات + فیلم

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تبریز با حضور در صندوق اخذ رای ویژه آنها که در مجتمع فرهنگی ۲۹ بهمن تبریز برپا شده بود، حضوری پرشورتر و حماسی تر از ادوار قبلی، در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ثبت کردند.

۱۵:۲۸ | فیلم - صحنه‌هایی از حضور کرمانی‌ها در انتخابات

گروه های مختلف مردم استان کرمان از نخستین دقایق شروع انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضوری در صندوق های رای در این رویداد مشارکت کردند؛ حضور این مردم همچنان ادامه دارد و انتظار می رود از عصر که هوا خنک تر می شود بیشتر نیز شود.

۱۵:۲۵ | فیلم - شور انتخابات با آهنگ لری در کهگیلویه و بویراحمد

انتخابات در شعب اخذ رای کهگیلویه وبویراحمد به اوج خود رسیده و اجرای آهنگ زیبا لری "نازنین ایل" و همخوانی عشایر و مردم با این سروده نشان از شور و شوق مردم این استان از شرکت در این رویداد سیاسی را نشان می دهد.

۱۵:۰۵ | فیلم - گرما مانع حضور پرشور مردم خوزستان در انتخابات نشد

همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور بیش از سه هزار و ۴۰۰ شعبه اخذ رای در خوزستان پذیرای مردم استان هستند و چهاردهمین حماسه باشکوه‌ تاریخ ایران به رغم گرمای هوا با استقبال خوب مردم همراه است. استاندار خوزستان نیز در این گزارش از حضور بیش از ۲۲۰ هزار خوزستانی پای صندوق های رای از ساعات اولیه جمعه تا پیش از ظهر روز جمعه خبر داد.

۱۴:۵۶ | استاندار تهران رای خود را به صندوق انداخت

علیرضا فخاری استاندار تهران امروز جمعه همزمان با رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

۱۴:۵۰ | رنگین کمان اقوام خوزستان در چهاردهمین انتخاب

رنگین کمان اقوام مختلف خوزستان روز جمعه برای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری پای صندوق‌های رای آمده و حماسه جمهور خلق کردند.

۱۴:۳۵ | به وقت حماسه

مردم تبریز از اولین ساعات آغاز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری پای صندوق رای حاضر شده و برگ زرین دیگری در تاریخ حماسه ساز این دیار رقم زدند.

۱۴:۳۵ | فیلم - حضور مردم آبادان در پای صندوق‌های رای

مردم شهید پرور و انقلابی آبادان از اولین ساعت آغاز رای گیری برای شرکت در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور در شعب اخذ رای حاضر شدند.

۱۴:۳۳ | حضور پرشور مردم کاشان در انتخابات ریاست جمهوری 

 مردم دارالمومنین کاشان از صبح روز جمعه با حضور در شعبات اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، یکبار دیگر با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

۱۴:۲۶ | فیلم - حضور پرشور مردم بروجرد در انتخابات ریاست جمهوری

مردم بروجرد از همان لحظات آغازین رای گیری با حضور در شعب اخذ رای به تعهد و تکلیف خود عمل کردند.

۱۴:۲۳ | اسلامی رای خود را در کرمان به صندوق انداخت

رییس سازمان انرژی اتمی با حضور در استان کرمان و ادای احترام به مقام والای شهید سردار سلیمانی رای خود را به صندوق انداخت.

۱۴:۲۲ | ۲۰۰ خبرنگار، اخبار انتخابات اصفهان را پوشش می‌دهند

بیش از ۲۰۰ خبرنگار، عکاس و تصویربردار از رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و نوشتاری، انعکاس اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان اصفهان بر عهده دارند.

۱۴:۱۷ | فیلم - حماسه حضور کارگران کمباین سازی ایران در انتخابات

کارگران شرکت کمباین‌سازی ایران (اراک) همگام با دیگر اقشار مختلف جامعه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

۱۴:۱۲ | شعبه‌های اخذ رأی فارس ؛ به چه کسی رای می‌دهی ؟+ فیلم

فارس در هشتمین روز از تابستان داغ در تب و تاب رویدادی از جنس امید و امیدواری است؛ امروز همهمه «به چه کسی رأی می‌دهی» در گوشه گوشه این استان پهناور جاری است.

۱۴:۱۱ | استاندار قزوین: حضور مردم در صحنه دوام نظام را رقم می زند

استاندار قزوین گفت: قوام و دوام نظام مقدس اسلامی به حضور و حمایت مردم وابسته است و یکی از ظواهر آن نیز مشارکت حداکثری در انتخابات است.

۱۳:۵۹ | حضور رای اولی‌های ایلامی در پای صندوق‌های رای

رای اولی‌های ایلامی امروز جمعه هشتم تیرماه با شکوه‌خاصی پا به پای دیگر اقشار مختلف جامعه اولین حضور خود را انتخابات تجربه کردند.

 ۱۳:۵۸ | فیلم - مردم شیعه و سنی زاهدان برای خلق حماسه ای دیگر به میدان آمدند

مردم زاهدان پایتخت وحدت اسلامی بار دیگر برای خلق حماسه ای ماندگار با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای انتخابات ریاست جمهوری حاضر شدند.

۱۱:۵۶ | عزم عشایر لرستان برای شرکت در انتخابات چهاردهم+ فیلم

عشایر ذخایر انقلاب و قشر وفادار به نظام جمهوری اسلامی هستند که نه تنها در تولید و اقتصاد کشور و به خصوص استان لرستان سهم به سزایی دارند بلکه در مناسبت‌های مختلف سیاسی و اجتماعی همواره نقش آفرین و حماسه ساز بوده اند.

۱۳:۵۵ | فیلم - شور انتخابات در دیار آریو برزن؛ حضور خانوادگی در پای صندوق رای

حضور کودکان، نوجوانان کم سن و سال فاقد شرایط رای در کنار خانواده‌های کهگیلویه وبویراحمدی در پای صندوق های رای نشان از بلوغ سیاسی و نشاط مردم این استان دارد.

۱۳:۴۶ | جزییات روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در مناطق سیل زده سوادکوه

استاندار مازندران گفت: باوجود ادامه بارندگی‌ها تا صبح امروز در سوادکوه و وضعیت مناطق سیل‌زده بویژه مناطق روستایی در شعب اخذ رای، شاهد مشارکت پر شور مردم سوادکوه در انتخابات ریاست جمهوری هستیم.

۱۳:۴۶ | استقرار ۱۴ صندوق رای انتخابات ریاست جمهوری در متروی تهران

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از استقرار ۱۴ صندوق رای سیار و ثابت در ایستگاه‌های منتخب مترو تهران و حومه برای مشارکت مردم در چهاردهمیندره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. 

۱۳:۲۲ | آیت‌الله عبدالله جوادی‌آملی و حجت الاسلام قرائتی رای خود را در دماوند به صندوق انداختند

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید و علمای برجسته کشور در محله احمدآباد شهر دماوند و حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی نیز در حسینیه شهرک جهاد منطقه گیلاوند از توابع شهر دماوند به پای صندوق رای رفته و در انتخابات شرکت کردند.

۱۳:۱۷ | فیلم - مشارکت انتخاباتی در مناطق دوردست و سخت‌گذر هرمزگان

اهالی روستای ۳۰۰ نفره و سخت‌گذر «پوسمن» بشاگرد در شرق استان هرمزگان با حضور در شعبه اخذ رای در سرنوشت کشور خود مشارکت کردند.

۱۳:۱۶ | همدلی ترکمنان خراسان‌شمالی برای حماسه آفرینی

ترکمن های اهل سنت خراسان شمالی همگام با دیگر شهروندان استان حضوری شکوهمند در پای صندوق های رای دارند تا با این مشارکت سیاسی سهمی در حماسه آفرینی انتخابات هشتم تیرماه داشته باشند.

۱۳:۰۹ | ادای تکلیف انتخاباتی مادر ۹۰ ساله شهید بوشهری

گرمای هوای بوشهر هم نتوانست مانع شرکت و ادای تکلیف مادر ۹۰ ساله یک شهید در انتخابات ریاست جمهوری شود.

‌۱۲:۵۹ | جشن تکلیف سیاسی دختران گلستانی پای صندوق رای - فیلم 

دختران رای اولی‌ استان گلستان امروز (جمعه) با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جشن سیاسی گرفتند.

۱۲:۵۹ | شکوه اقتدار ایرانیان در سایه مشارکت مردم

با شروع فرآیند اخذ رای در شعب انتخاباتی، آرام آرام کشورمان ایران به سوی برگ جدیدی از تاریخ شکوه و اقتدار خود در سایه مشارکت های انتخاباتی مردم پیش رفته و هر رای ایرانی برگ زرینی است که بر تاریخ افتخارات کشور افزوده خواهد شد.

۱۲:۵۰ | حضور کردستانی‌ها در پای صندوق های اخذ رای به امید آینده‌ای روشن - فیلم 

کردستانی‌ها به امید آینده‌ای روشن هشت تیر در پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند تا به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

۱۲:۵۱ | حضور مردم کرمانشاه پای صندوق‌های رای(فیلم)

مردم کرمانشاه از صبح امروز جمعه هشتم تیرماه همزمان با سراسر کشور با حضور در شعبات اخذ رای در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

۱۲:۴۸ | مشارکت ۳۵ درصدی مردم خراسان رضوی در انتخابات تا کنون 

مسوول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان رضوی گفت: میزان مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه امروز جمعه هشتم تیر ماه ۱۴۰۳ ، در مقایسه با همین زمان در ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ و در انتخابات مجلس شورای اسلامی حدود ۳۵ درصد بیشتر است.

۱۲:۴۷ | فیلم - صحبت های آیت‌الله مکارم شیرازی در هنگام اخذ رای

 آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید صبح جمعه با حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، شرکت در انتخابات را یک عبادت و خدمت به جمهوری نظام جمهوری اسلامی دانست.

۱۲:۲۹ | حضور گسترده مردم گناباد در انتخابات ریاست جمهوری - فیلم 

آحاد مختلف مردم ولایت مدار و انقلابی گناباد با حضور گسترده در انتخابات ریاست جمهوری برگ زرینی در حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ثبت کردند.

۱۲:۲۵ | شور انتخاب در البرز

 گزارش های میدانی از حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای بویژه در شهرستان های غرب استان البرز، حکایت از شور و شوق مردمی است که برای فرا رسیدن این روز لحظه شماری می کردند.

۱۲:۲۲ | حضور باشکوه مردم در انتخابات، باز خاطره خواهد شد

انتخابات فصل خلق خاطره ها، اعلام وفاداری به کشور و یگانه راهکار عملی مسالمت آمیز برای عبور از بحران‌ها و مشکلات است و از این رو بسیاری شرکت در انتخابات را یک وظیفه شرعی و میهنی برای خلق آینده ای بهتر می‌دانند و بی تردید در هشت تیرماه نیز حضور ایرانیان، باز خاطره خواهد شد.

۱۲:۲۰ | حضور شگفتانه‌ یزدی‌ها با دمای ۴۰ درجه در شعب اخذ رای + فیلم

چهار ساعت از زمان اغاز انتخابات در یزد می گذرد و حضور پر شور و کم‌نظیری را در شعب اخذ رای این استان شاهد هستیم و حالا چشمان ما به نیمه دوم و ۶ ساعت آخر وقت قانونی رای دادن است؛ "حماسه در حماسه"، کمترین عبارتی است که در تمجید این چهار ساعت می‌توان گفت.

۱۲:۱۷ | صفوف طولانی مردم قم برای شرکت در انتخابات

مردم متدین و انقلابی شهر مقدس قم به همراه زائران کریمه اهل بیت(ع) با ایجاد صف های طولانی درپای صندوق‌های رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دراین مکان مقدس، حضور پر شوری را رقم زدند.

۱۲:۱۱ | دریادار تنگسیری: حضور مردم در انتخابات دفاع جانانه از جمهوری اسلامی است

 فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم ما در انتخابات یک دفاع جانانه از کشور، ناموس و جمهوری اسلامی است.

۱۲:۰۷ | فیلم، ملی‌پوش گلستانی: شرکت در انتخابات، احترام به حق خودمان است

سیده‌کیمیا حسینی عضو تیم ملی موی‌تای ایران و مدال‌آور ۲ دوره مسابقات جهانیدر ستاد خبری انتخابات گلستان ضمن دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: حادثه ناگوار شهادت آیت‌الله رئیسی، انتخابات این دوره را متفاوت‌ کرد لذا باید متفاوت‌تر از همیشه بر دهان دشمنان سنگ بزنیم.

۱۲:۰۰ | فیلم، حال و هوای شعب اخذ رای در مازندران

مردم مازندران از صبح امروز -جمعه- با حضور در سه هزار و ۲۲۸ شعبه اخذ رای برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور و رئیس دولت چهاردهم نوید مشارکت بالا در این انتخابات را داده‌اند. در این ویدئو تصاویری از حضور مردم و تعدادی از مسئولان این استان در شعب اخذ رای شهرهای مختلف مازندران را می‌بینید.

۱۱:۴۹ | مشارکت بیش از ۲۲۰ هزار خوزستانی تا پیش از ظهر در انتخابات

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود مردم استان در این دور از انتخابات ریاست جمهوری مشارکت بالایی داشته باشند گفت: به رغم گرمای شدید در خوزستان، تا پیش از ظهر روز جمعه بیش از ۲۲۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند.

۱۱:۳۴ | امام جمعه ایلام: شهید رییسی، شاخص خدمت‌ رسانی روسای‌ جمهور است + فیلم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام پس از شرکت در انتخابات، گفت: شهید رییسی در کسوت رییس جمهور یک شاخص و معیار را برای روسای جمهور آینده از خود به یادگار گذاشت.

۱۱:۳۷ | فیلم؛ پزشکیان: برای ایران آمدم

مسعود پزشکیان پس از انداختن رای خود درمرکز آموزشی درمانی فیروزآبادی شهرستان ری گفت: برای ایران آمدم .

۱۱:۳۲ | قاضی زاده هاشمی رای خود را در حرم مطهر رضوی به صندوق انداخت

امیرحسین قاضی زاده هاشمی که پیش از این یکی از ۶ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بود صبح امروز، جمعه با حضور در حرم مطهر رضوی رای خود را به صندوق شعبه ۱۵۸۸ اخذ رای در صحن کوثر انداخت.

۱۱:۲۹ | حضور پرشور همدانی ها در انتخابات ریاست جمهوری 

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان از ساعات اولیه رای گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضوری پرشور پای صندوق های رای، بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

۱۱:۲۸ | فیلم؛ شکوه انتخاب چهاردهم از کنار مزار سردار دل‌ها

گلزار شهدای کرمان و در کنار مرقد سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ساعات نخست صبح امروز (جمعه) میزبان رای دهندگانی است که ضمن حضور گسترده و مشارکت پرشور از ضرورت انتخاب چهاردهم می‌گویند. 

۱۰:۲۱ | امام جمعه قزوین: انتخابات روز مایوس کردن دشمنان ملت ایران است + فیلم
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با حضور در شعبه ۲۴۷ اخذ رای مسجد امام حسن عسکری (ع) انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخابات روز مایوس کردن دشمنان نظام مقدس اسلامی از طمع و آسیب رساندن به کشور ما است. 

۱۰:۰۷ | فیلم - رئیس جمهور آینده باید راه شهید جمهور را ادامه دهد

آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان با بیان اینکه رئیس جمهور آینده باید راه شهید رئیسی را ادامه دهد گفت: مردم ایران اسلامی و بویژه مردم این استان با شرکت در انتخابات، حماسه‌ای که در تشییع شهید جمهور آفریدند را تکمیل می‌کنند.

 ۹:۴۴ | امام جمعه و استاندار همدان آرای خود را به صندوق انداختند

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان ساعت ۹:۳۰ دقیقه جمعه هشتم تیرماه با حضور در شعبه اخذ رای آب منطقه ای میدان بیمه این شهر آرای خود را به صندوق انداختند.

 ۹:۰۷ | حضور نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان در صندوق اخذ رای/ مشارکت حداکثری در انتخابات منشاء قدرت نظام و عزت ملت است

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و اسدالله عباسی استاندار گیلان با حضور در منزل شهیدان محمد، قدرت الله و محمود یوسفی در انتخابات شرکت کرده حضور و مشارکت حداکثری مردم در عرصه انتخابات را منشاء قدرت نظام وعزت و سربلندی ملت بیان کردند.
 

۹:۰۴ | امام جمعه یزد: انتخابات پرشور باعث عظمت کشور در جهان می شود + فیلم

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد صبح جمعه پس از شرکت در چهادرهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در مسجد حظیره یزد گفت: حضور پرشور و منسجم آحاد مردم در انتخابات ریاست جمهوری باعث عظمت انقلاب و کشور در چشم جهانیان می شود.

۹:۰۲ | انتقال صندوق‌های رای به مناطق سخت گذر کهگیلویه و بویراحمد با ۲ فروند بالگرد 

رییس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲ فروند بالگرد برای جابجایی صندوق‌های اخذ رای در مناطق سخت گذر استان پیش بینی شده است.

۹:۰۰ | نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی رای خود را به صندوق انداخت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در نخستین ساعت برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رای خود را به صندوق انداخت.

۸:۵۸ | استاندار فارس پس از شرکت در انتخابات: صندوق سیار به تمامی روستاهای استان اعزام می‌شود

استاندار فارس پس از انداختن رای خود در صندوق اخذ رای در جمع خبرنگاران،گفت: به منظور فراهم کردن شرایط شرکت تمام مردم در انتخابات، حتی در روستاهای با کمتر از ۲۰ خانوار نیز صندوق های رای را اعزام خواهیم کرد چرا که رای تک تک مردم برای ما ارزشمند است.

۸:۵۳ | امام جمعه بیرجند رای خود را به صندوق انداخت + فیلم

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در نخستین دقایق آغاز رای‌ گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، رای خود را به صندوق انداخت.

۸:۴۵ | نماینده ولی فقیه در خوزستان: هر رای مردم همانند موشک‌ نقطه‌زنی به قلب دشمن است

نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: هر رای که به صندوق می افتد همانند موشک‌ نقطه زنی به قلب دشمن است.

۸:۱۳ | تجلی وحدت شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در پای صندوق اخذ رای

شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در آغازین ساعات رای‌گیری با مشارکت گسترده در انتخابات، وحدت همیشگی خود را به جهانیان نشان داده و همچون گذشته با هر برگ رای تجدید بیعت‌شان با آرمان‌های انقلاب و اسلام را اعلام کردند.

۸:۱۳ | آغاز طنین حماسه سمنانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری + فیلم

شمار واجدان شرایط رای دادن در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان سمنان ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر است که از این تعداد، ۲۳ هزار و ۵۸۷ نفر رای‌اولی هستند.

۸:۰۰ | آغاز فرایند رای‌گیری انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه خراسان رضوی

انتخاب چهاردهم در کشور؛ مشارکت پرشور و انتخاب اصلح برای ایران مقتدر / بروز رسانی می‌شود

فرایند رای‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸۴ حوزه انتخابیه، شامل ۵۰ بخشداری مستقل و ۳۴ فرمانداری در استان خراسان رضوی آغاز شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha