تداوم راه شهید خدمت در گرو انتخاب جلیلی است

بوشهر- ایرنا- رئیس ستاد مرکزی تشکل‌های انقلابی شاخص جبهه فرهنگی انقلاب ستاد جلیلی گفت: اقدامات مناسب و زیرساختی وسیعی در دولت شهید رئیسی پایه گذاری شد که تدام این فعالیت‌ها در گرو انتخاب جلیلی برای ریاست قوه مجرییه است.

«نوشاد نوشادی» روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انتخابات دور اول دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با سلامت و در کمال آرامش و امنیت برگزار و مردم با وجود بالای بود دمای هوا و گرما در اکثر نقاط کشور به داوطلب مورد اعتمادشان رای دادند.

وی افزود: با وجود تبلیغات رسانه‌های معاند مردم در هشتم تیر ماه حضور خوبی داشتند و نگذاشتند جریان‌های بدخواه نظام به اهداف خود برسند که این مهم با تدبیر مقام معظم رهبری و همه دلسوزان نظام برای افزایش مشارکت و برگزاری یک انتخابات باشکوه روی داد.

رئیس ستاد مرکزی تشکل‌های انقلابی شاخص جبهه فرهنگی انقلاب ستاد جلیلی تصریح کرد: با توجه به ۲ مرحله‌ای شدن انتخابات و شرایط پیش آمده پیش بینی می شود همه مردم وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که حاصل خون شهداست در انتخابات مرحله دوم نیز حضوری منسجم تر داشته باشند.

بیشتر بخوانید

نماینده دشتستان در مجلس: وضعیت کشور با انتخاب « جلیلی» تغییر می‌کند

تشکیل «ستاد جبهه انقلاب» برای حمایت از «سعید جلیلی» در بوشهر

مجمع نمایندگان استان بوشهر از «سعید جلیلی» در دور دوم انتخابات حمایت می‌کند

نوشادی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور در پای صندوق های اخذ رای در پانزدهم تیرماه از آنها درخواست کرد با انتخابی آگاهانه ضمن مشارکت بهتر نسبت به مرحله اول این بار با رای قاطع نماینده جبهه انقلاب جلیلی که فردی اصلح است را فراهم سازند تا راهی که شهید رئیسی آغاز کرده تداوم یابد.

جلیلی راه ناتمام شهید جمهور را ادامه می دهد

وی یادآور شد: کشور در سه سال گذشته جانی تازه یافت و در سایه اقدامات شهید جمهور شاهد رونق کسب و کار، راه افتادن کارگاه های تولیدی راکد، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری در کنار رونق اقتصادی تا چهار درصد در کشور بودیم و با توجه به این که جلیلی پتانسیل ادامه این راه را دارد انتخاب وی می تواند برنامه ناتمام دولت سیزدهم را ادامه دهد.

رئیس ستاد مرکزی تشکل‌های انقلابی شاخص جبهه فرهنگی انقلاب ستاد جلیلی عنوان کرد: پزشکیان انسانی شایسته و معتقد به ولایت فقیه است اما تیمی که با ایشان کار می کند اعتقادی به مشارکت مردم در کشورداری و برنامه های دولت سیزدهم که گشایش های وسیعی در حوزه های مختلف برای ایران به ثبت رسانده و در آمارهای استخراجی از منابع داخلی و خارجی قابل استناد است ندارد و بر این اساس ایشان را صالح اما اصلح برای گرفتن زمام امور اجرایی کشور نمی دانیم.

مردم نقش فسادزدایی جلیلی را از یاد نمی برند

نوشادی گفت: مردم ایران شهامت و شجاعت جلیلی در شورای امنیت ملی برای ارتباط بهینه با سه قوه و همچنین نقش فسادزدایی وی در بازرسی وزارت امورخارجه، سرکشی به چند صد روستا و شهر ایران در مدت ۱۰ سال گذشته برای آشنایی با دردهای آنها و پیگیری برای رفع آن در کنار اعتقاد به مشارکت جوانان و زنان در عرصه های مدیریتی را به خوبی به یاد دارند.

وی ادامه داد: همان گونه که در مرحله اول انتخابات دوازدهمین دور ریاست جمهوری در هشتم تیرماه با رای بالایی ایشان را سزاوار حضور در مرحله دوم دیدند این بار نیز انتظار می رود که با مشارکت وسیع وی را برای ریاست قوه مجریه انتخاب تا زمینه توسعه و پیشرفت کشور هموار شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha