درک درست شرایط انتخابات از خطای محاسباتی پیشگیری می‌کند

تهران - ایرنا - نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: درک درست شرایط انتخابات از خطای محاسباتی پیشگیری می‌کند.

به گزارش ایرنا از وزارت جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن ربانی در نشست توجیهی - آموزشی ائمه جماعات وزارت جهاد کشاورزی و سازمان‌های متبوع که در آستانه ماه محرم الحرام به صورت حضوری و وبیناری در سالن شهیدان نعمتی این وزارتخانه برگزار شد، ضمن اشاره به دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، افزود: انتظار می‌رود انتخابات پیش رو، انتخاباتی عزّت‌مندانه و موجب سربلندی کشور باشد و خداوند آنچه خیر است برای ملّت ایران رقم بزند.

وی با بیان این که شرایط امروز کشور متفاوت است که اگر درست درک نکنیم دچار مشکل می‌شویم، افزود: انشاالله در این انتخابات، با تحلیل درست و عمل به تکلیف، سرنوشت خود و جامعه را به بهترین شکل ترسیم کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، انقلاب اسلامی را مولود تفکّر عقلی و اسلامی امام راحل دانست و تاکید کرد: امروز وظیفه ما این است که با یادآور شدن عظمت انقلاب، جمهوری اسلامی را حفظ کنیم؛ زیرا دشمنان ما از ابتدا در خیال خام خود تصوّر می‌کردند که ایران در منطقه و جهان منزوی خواهد شد؛ اما امروز به لطف خدا، جزو قدرت‌های جهان هستیم.

وی با اشاره به برخی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسامی ایران، تبیین آن‌ها را موجب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن دانست و گفت: این موضوع به عنوان راهبرد جمهوری اسلامی ایران است که بر عهده مروّجان، مبلّغان و روحانیون گذاشته شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی شرایط فعلی را نیازمند درک درست و تحلیل دقیق شرایط کشور و جهان دانست و بر اثربخشی تریبون نماز جماعت برای ارائه تصویر روشن از جایگاه کشور در منطقه و جهان، تاکید کرد.

گفتنی است‎؛ در این نشست، حجج‌اسلام رحیمیان و دکتر بهشتی (از اساتید مرکز تخصصی نماز) و نیز حجت‌الاسلام رضاپور (مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران) با موضوع چگونگی دعوت همکاران به نماز، روش‌های تبلیغ و انتخابات، به بیان مطالب و محتوای خود، پرداختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha