فعال سیاسی بوشهر: مناظره‌ها شور و شوق شرکت در انتخابات را افزایش داد

بوشهر- ایرنا - دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: مناظره‌های پایانی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شور و شوق انتخابات را افزون و حساسیت مردم به اهمیت شرکت در این رخداد سیاسی و تعیین سرنوشت را برانگیخت.

" نصرالله شفیعی " روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: مناظره‌ها باعث شد مردم بطور مستقیم با دیدگاه‌های نامزدها در موضوعات مختلف نحوه مدیریت و اداره کشور آشنا شوند که بدون شک این مهم در تصمیم‌گیری برای رای دادن خیلی مهم بود.

وی یادآور شد: در این مناظره ها برخلاف مناظره‌های گذشته و حتی نوع برگزاری مناظره در برخی کشورهای غربی نامزدها در فضای تفاهمی و احترام به شخصیت متقابل یکدیگر اهداف خود را بیان کردند که پیام وحدت و همدلی را به جامعه مخابره کرد.

فعال سیاسی و رسانه ای استان بوشهر تصریح کرد: در این مناظره ها ۲ نامزد رقابت پایانی انتخابات ریاست جمهوری ۲ اندیشه متفاوت ارایه کردند که مخاطبان براساس بینش و نگرش خود به آینده کشور و سرنوشت جامعه رای شان را به صندوق خواهند ریخت.

شفیعی با اشاره به اینکه یک اندیشه تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده از ظرفیت نسل جوان بدون اتکا به قدرت بیگانه را الگویی موفق برای اداره جامعه مطرح کرد ادامه داد: این دیدگاه اعتقاد دارد پیشرفت و توسعه کشور و حتی معیشت مردم را نباید به رابطه با بیگانگان پیوند زد ضمن اینکه ارتباط با خارچ با حفظ کرامت را نیز منتفی نمی‌ کند.

بیشتر بخوانید

خلق حماسه‌ای جدید در بوشهر با مشارکت گسترده مردم در انتخابات

تنور داغ انتخابات ریاست جمهوری در بوشهر با گرما و حرارت مناظره پزشکیان و جلیلی

۸۶ درصد از بوشهری ها با «کارت هوشمند ملی» رأی دادند

وی گفت: اندیشه مطرح شده توسط نامزد دیگر، کلید موفقیت کشور را در نگاه مثبت برخی کشورهای قدرتمند دنیا به ایران تلقی می کند و معتقد است تا رابطه ای متوازن برقرار نکنیم به پیشرفت لازم دست نخواهیم یافت.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: این نظر که انسان با جهان خارج ارتباط برقرار کند امر مطلوبی است اما ارتباط باید کشوری که با بهره گیری از تمام ابزارهای سخت و نرم افزاری دشمنی خود را علیه ما نشان داده و حاضر به هیچ امتیازی نیستند امری پذیرفته نیست.

شفیعی تصریح کرد: مردم ایران باید با ارزیابی این دو نگاه متفاوت که قدرت انتخاب مردم را برای پشرفت کشور فراهم می کند نامزد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی گفت: تجربه ۴۵ ساله انقلاب اسلامی در انتخابات متفاوت بخصوص ریاست جمهوری نشان داده مردم نقش اصلی را در سرنوشت خود رقم می زنند و هیچ قدرتی نمی تواند برای آنها تعیین سرنوشت کند.

فعال سیاسی و رسانه ای استان بوشهر اضافه کرد: برهمین اساس تجربه نیز نشان داده هرجا مردم با انتخاب خوب ، یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی برگزیدند در پیشرفت و تعالی کشور نقش مهمی ایفا کرده است.

شفیعی ادامه داد: اما اگر مردم به هر دلیل فردی را برای تصدی جایگاه ریاست جمهوری انتخاب کردند که نگاهش به ظرفیت های درونی نباشد نه تنها پیشرفتی حاصل نشده بلکه نظام نیز با چالش روبرو شده است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر یادآورشد: بدون شک در انتخابات ۱۵ تیرماه نیز یکی از دو نامزد برای تصدی جایگاه رئیس جمهوری انتخاب می شود و انتخاب فرد اصلح باعث پشرفت کشور و برعکس آن نیز دود انتخاب چالش آفرین به چشم مردم خواهد رفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha