نماینده مردم بوشهر: جلیلی قادر به تداوم نهضت خدمت‌رسانی دولت سیزدهم است

بوشهر - ایرنا - نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت شهید رئیسی دوره‌ای به‌نظیر از خدمت رسانی به مردم داشته و سعید جلیلی به شایستگی توانایی تداوم رویکرد را دارا است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «جعفر پورکبگانی» شامگاه چهارشنبه در اجتماع حامیان جلیلی در مسجد قرآن بوشهر اظهار کرد: دولت شهید رئیسی در طول سه سال گذشته، حتی یک روز را برای خدمت به مردم از دست نداده و از هر لحظه برای خدمت‌رسانی استفاده کرده است.

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم خدمات انجام‌شده در حوزه‌های زیرساختی مانند آب، درمان، راه‌سازی، شهرسازی، مسکن و بندرسازی و همچنین سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بسیار ارزشمند بوده است.

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آماده‌سازی زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای برگزاری انتخابات باشکوه تصریح کرد: با انتخاب جلیلی بدون شک مجلس و قوه‌ مجریه همدل و انقلابی در مسیر خدمت‌رسانی فعالیت خواهند کرد و این می‌طلبد همه نیروهای انقلاب در انتخابات پیش رو به وظیفه خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید

جبرائیلی: «جلیلی» برای پایان دادن به حاکمیت دلار بر اقتصاد کشور آمده است

تداوم راه شهید خدمت در گرو انتخاب جلیلی است

مجمع نمایندگان استان بوشهر از «سعید جلیلی» در دور دوم انتخابات حمایت می‌کند

پورکبگانی ادامه داد: با توجه به اینکه دولت پزشکیان می‌تواند دولت سوم روحانی و پدیدآور مسائل و مشکلات فراوانی برای مردم شود همگان باید انتخابی شایسته و اصلح داشته باشند.

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتخاب جلیلی و روی کارآمدن دولتی انقلابی بدوت شک منجر به تقویت اقتدار ایران اسلامی شده و جبهه مقاومت در منطقه را برای مقابله با دشمنان تقویت می‌کند.

وی اضافه کرد: اکنون تنها باید به این فکر کرد که آیا بعد از انتخابات می‌توانیم ادعای انجام وظیفه داشته باشیم یا نه؛ با این حال رسالت جبهه انقلاب ایحاب می‌کند همه نقشی مهم و فعال در انتخابات داشته باشند.

پورکبگانی ادامه داد: همان طور که ملت ایران اسلامی در مقابله با فتنه ۸۸ و همچنین تشییع باشکوه شهدای خدمت انجام وظیفه کرده در انتخابات ۱۵ تیرماه نیز باید نقش خود را ایفا کند.

نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: هر فردی پای نظام و انقلاب ایستاده عاقبت بخیر می‌شود و شک ندارم نیروهای مومن و انقلابی بوشهر از آزمون بزرگ جمعه پیش رو سربلند بیرون می‌آیند.

وی گفت: همزمان با اتمام انتخابات ریاست جمهوری، کشور آماده آغاز عزای سرو و سالار شهیدان می‌شود که همزمانی این مناسبت با انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری باید بخوبی درک شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha