ثبت سه میلیون تخلف تردد سرعت غیرمجاز در راه‌های استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از ثبت سه میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد و اعلام کرد: ۹ درصد از ترددهای ثبت شده در راه‌های استان تخلف سرعت غیرمجاز بوده است.

به گزارش ایرنا ، منصور نجفقلی‌زاده روز چهارشنبه در بازدید از سامانه‌های هوشمند محور اردبیل-مغان اظهار کرد: سرعت متوسط در راه‌های استان۷۳ کیلومتر است که انتظار می‌رود رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین به علائم راهور توجه کنند.

وی محورهای بران - قره‌آغاج ، مشگین‌شهر - کنگرلو و جعفرآباد - بیله‌سوار را محورهای پرتردد تخلف سرعت غیرمجاز استان برشمرد و اضافه کرد: در سه ماه گذشته ۱۲۹ هزار و ۹۷۱ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور بران - قره‌آغاج ،۸۴ هزار و ۵۰۸ تردد در محور مشگین‌شهر - کنگرلو و ۹۹ هزار و ۲۰۳ تردد تخلف در محور جعفرآباد –بیله‌سوار ثبت شده است.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل همچنین از ثبت ۲۶۱ هزار و ۸۷۴ تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل خبر داد و افزود: در مدت یاد شده ۵۸ هزار و ۴۲۲ تردد در محور آستارا - اردبیل ، بیش از ۲۷ هزار تردد در محور اردبیل - سرچم و ۲۳ هزار و ۳۴۱ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور اردبیل - آبی‌بیگلو به ثبت رسیده است.

نجفقلی‌زاده خاطرنشان کرد: در سه ماه گذشته پنج میلیون و ۲۰۹ هزار و ۳۹۶ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

وی با بیان اینکه ۷۴ دستگاه ترددشمار برخط ، ۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و ۴۱ دوربین نظارت تصویری تردد خودرویی در راه‌های استان را رصد و پایش می کنند به شهروندان توصیه کرد قبل از سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha