اعمال قانون فروشندگان البسه مشکی با طرح های موهوم در بازار حرم عبدالعظیم حسنی+فیلم

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با توجه به نزدیکی ایام محرم از فروشندگان البسه های مشکی با طرح های موهوم در بازار حرم حضرت عبدالعظیم (ع) بازدید بعمل آمد و متخلفان اعمال قانون شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس ری سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر اظهار داشت: باتوجه به اینکه یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است از این رو اخبار و اطلاعات واصله تعدادی از واحد های صنفی و تولیدی پوشاک اقدام به تولید و عرضه البسه های مشکی رنگ با توجه به نزدیکی ایام ماه محرم با آرم و علائم هنجارشکن و نامتعارف می کنند.

وی افزود: به همین منظور با هماهنگی مراجع قضائی اجرای طرح نظارت و کنترل واحد های تولیدی و صنوف توسط پلیس اماکن این فرماندهی با جدیت در سطح بازار شهرری و اطراف حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) از ۲۸۰ واحد صنفی و تولیدی بازدید انجام شد و برای ۱۸ واحد صنفی نیز اخطار پلمپ صادر شد.

اعمال قانون فروشندگان البسه مشکی با طرح های موهوم در بازار حرم عبدالعظیم حسنی+فیلم

سرهنگ "طرهانی" تصریح کرد: در این راستا بیش از ۳۰ دست البسه با آرم و علائم شیطان پرستی و نامتعارف کشف و متصدیان متخلف پس از تشکیل و تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرری با تاکید به استمرار طرح های نظارتی و کنترلی صنوف و قاطعیت پلیس در اجرای این طرح هاافزود: از عموم شهروندان خواستاریم ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، در خرید لباس مشکی و محرمی از خرید هرگونه البسه نامتعارف برای خود و فرزندان خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه فروش و تولید البسه نا متعارف از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان منزل با ۸ فقره اعتراف در شهرری

اعمال قانون فروشندگان البسه مشکی با طرح های موهوم در بازار حرم عبدالعظیم حسنی+فیلم

سرهنگ طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در سطح شهرستان ری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با انجام چندین شبانه روز اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی، در نهایت موفق به شناسایی سارقان که جزء سارقان سابقه دار بودند، شدند.

سرهنگ طرهانی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی، سارقان را در یک عملیات غافلگیرانه و در مخفیگاه خود در"جنوب شهرستان " دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی، ابتدا منکر هرگونه سرقت بودند اما در مواجه با مدارک و مستندات موجود به هشت فقره سرقت از منازل شهروندان در سطح این شهرستان اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دارای سوابق متعدد سرقت می باشند که پس ازتشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ طرهانی با بیان اینکه این اقدام پلیس، موجبات رضایتمندی عموم مردم را بدنبال داشت تصریح کرد: شهروندان با تجهیز اماکن خصوصی خود به تجهیزات ایمنی، از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

جاسازی ۴۳ کیلو تریاک در پراید لو رفت

اعمال قانون فروشندگان البسه مشکی با طرح های موهوم در بازار حرم عبدالعظیم حسنی+فیلم

سرهنگ طرهانی گفت: در اجرای طرح مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، روز گذشته مأموران کلانتری ۱۷۴ قیامدشت و عوامل پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان ری حین گشت زنی و پوشش دهی انتظامی در محور"اتوبان امام رضا(ع)" به یک دستگاه خودروی سواری پراید با یک سرنشین مشکوک و دستور ایست را صادر می کنند.

وی افزود: در این حین راننده پراید به محض مشاهده ماموران سریعاً اقدام به فرار نموده و عملیات تعقیب و گریز آغاز شد و پس از طی مسافتی با بکارگیری نیروهای کمکی خودرو متوقف و راننده نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۴۳ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

رئیس پلیس شهرستان با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد،تاکید کرد: پلیس همواره مصمم است با هرگونه فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر که امنیت و سلامت جامعه را مورد تهدید قرار می دهند برخورد کند و تحقق نتیجه مطلوب این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم می باشد.

زندان، عاقبت درگیری و تیراندازی در شهرری

اعمال قانون فروشندگان البسه مشکی با طرح های موهوم در بازار حرم عبدالعظیم حسنی+فیلم

سرهنگ طرهانی گفت: در پی اعلام درگیری و تیراندازی باسلاح گرم در یکی از مجتمع های جاده ورامین و متواری شدن متهم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با حضور ماموران پلیس در محل مشخص شد متهم با استفاده از سلاح گرم اقدام به درگیری و تیراندازی نموده و پس از برهم زدن نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت، از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرری تصریح کرد: در این راستا ماموران سازمان اطلاعات انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی مخفیگاه متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر و یک قبضه سلاح کلت کمری از وی کشف کردند.

طرهانی گفت: متهم به جرم خود به علت اختلافات قبلی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و سپس با قرار مناسب راهی زندان شد.

رئیس پلیس شهرستان ری با بیان اینکه پلیس در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس آرامش در بین شهروندان تمام توان خود را به کار می‌گیرد، از مردم خواست: هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن ۱۱۰به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha