۲۵ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۱۰
کد خبر: 85597394
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری سارقان حرفه ای و اعتراف به ۵۰ پرونده سرقت خودرو در شهرستان ری

شهرری- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ری سارقان حرفه ای خودرو و محتویات آن دستگیر شدند و به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی روز یکشنبه اظهار داشت: در پی گزارش چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده شهرستان ری و پارکینگ حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع)، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی دریافت کردند یکی از سارقان که به تازگی از زندان آزاد شده اقدام با همدستی ۲ نفر دیگر اقدام به سرقت محتویات خودرو می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری ابراز داشت: تحقیقات پلیسی ادامه یافت تا اینکه ۲۵ شهریور ماه سال جاری ماموران با اقدامات فنی و تخصصی مخفیگاه سارقان شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی ماموران به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی سه سارق را دستگیر کردند.

دستگیری سارقان حرفه ای و اعتراف به ۵۰ پرونده سرقت خودرو در شهرستان ری

رئیس پلیس شهرستان ری بیان کرد: سارقان پس از انتقال به مقر پلیس در تحقیقات انجام شده به ۵۰ فقره سرقت محتویات خودرو در سطح شهرستان ری و شهرستان های همجوار اعتراف کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی منتقل شدند، به شهروندان توصیه کرد: خودرو خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاء امنیت در جامعه همکاری کنند.

پلمب ۱۲ واحد صنفی متخلف در طرح نظارت بر اماکن عمومی شهرری

دستگیری سارقان حرفه ای و اعتراف به ۵۰ پرونده سرقت خودرو در شهرستان ری

سرهنگ طرهانی گفت:در راستای اجرای طرح تشدید نظارت بر قهوه خانه های شهرستان ری و پیشگیری از جرائم و تخلفات، طرح بازدید از قهوه خانه ها در دستور کار مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این طرح از ۳۵ قهوه خانه بازدید و ۱۲ واحد صنفی که مالکان آن دارای تخلف بودند با دستور مقام قضائی پلمب شدند.

طرهانی با اشاره به صدور اخطاریه پلمب برای مالکان ۲۳ واحد صنفی قهوه خانه متخلف در اجرای این طرح اظهار داشت: در این طرح از واحدهای متخلف دیگر تعهد کتبی گرفته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری خاطر نشان کرد: در پایان این طرح، متصدیان واحدهای صنفی متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

طرهانی با تأکید بر استمرار اینگونه طرح ها در شهرستان با توصیه به خانواده ها گفت: بیشتر از همیشه مراقب فرزندانشان باشند تا در این روزها که مدارس و مراکز آموزشی تعطیل هستند قهوه خانه ها و قلیان سراها به پاتوق آنها تبدیل نشود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha