امام جمعه اصفهان: انتخاب مدیر کارآمد، موثرترین راه حل مشکلات کشور است

اصفهان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: انتخاب مدیر کارآمد، موثرترین راهکار حل مشکلات کشور است و این مهم را باید در انتخابات پیش‌رو نیز مد نظر قرار دهیم.

به گزارش ایرنا، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان روز چهارشنبه به نقل از آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد افزود: از مدیریت صحیح، کار زیادی برمی‌آید و آن مقدار که از مدیریت کار درست می‌شود، از بودجه و پول شدنی نیست.

وی که در دیدار با وزیر کشور سخن می‌گفت، ادامه داد: باید فردی مدیر، مدبر و حکیم انتخاب کنیم، از این دست افراد در کشورمان داریم و تنها باید آنان را بیابیم.

امام جمعه اصفهان، شرایط کنونی کشور را برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مهم دانست و گفت: زمان آن است که بطور گسترده پای صندوق حاضر شویم و فردی را برگزینیم که با انقلاب و امام (ره) زاویه نداشته است.

آیت الله طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: باید مبانی اسلام را در ادارات و مراکز مختلف توضیح دهیم و این مساله بیان شود که ما برای حکومت خود نیامده‌ایم، بلکه برای حاکمیت اسلام آمده ایم.

وی خاطرنشان کرد: فرق ما با غرب در برخورداری ما از مکتب الهی است، این همه شهید در راه خدا داده شد که اسلام حکومت کند، لذا ما فقط درصدد جابه‌جا کردن افراد در مناصب نیستیم، بلکه حاکمیت اسلام مد نظر ماست.

امام جمعه اصفهان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت خود به گونه‌ای عمل کرد که کار برای افرادی که در آینده در کرسی مسوولیت قرار می‌گیرند، دشوار شد.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار داشت: استان اصفهان نیاز فراوانی به آب دارد، زیرا این دیار با برخورداری از زمین‌‍ های وسیع باید آب بیشتری در اختیار داشته باشد.

در این دیدار که شب گذشته برگزار شد، احمد وحیدی وزیر کشور نیز گفت: برخی از پروژه های مهم و اولویت دار استان که سال‌ها مردم اصفهان چشم انتظار آن بودند و نیاز به پشتیبانی هایی داشت اکنون به نتیجه رسیده است.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha