۱۵ دستگاه خودرو به ناوگان شهرداری قشم افزوده شد

قشم - ایرنا - شهردار قشم گفت: ۱۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک خریداری و به ناوگان این شهرداری افزوده شد.

میرداد میردادی روز پنجشنبه به مناسبت ۱۴ تیر ماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پنج دستگاه خودرو ون، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر، ۲ دستگاه کامیون، یک دستگاه باب کت، یک دستگاه خودروی بالابر، یک دستگاه وانت و سه دستگاه ماشین آلات دیگر خریداری و به ناوگان شهرداری قشم اضافه شده است.

وی ادامه داد: برای خرید این تعداد ماشین‌آلات ۷۲ میلیارد ریال از منابع داخلی و اعتبارات شهرداری قشم تامین و هزینه شده است.

شهردار قشم توضیح داد: ۷۰ درصد از هزینه‌های خرید پنج دستگاه خودرو ون خریداری شده برای خدمت رسانی بهتر به مردم این شهر را دولت تامین کرده و ۲۰ درصد بقیه هزینه خرید این ون ها و ۱۰۰ درصد اعتبار لازم برای ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات دیگر را شهرداری قشم تامین و پرداخت کرده است.

میردادی با اشاره به اینکه شهرداری ها به عنوان بازوان پرتوان و ارزشمند عرصه های اجرایی و با بنیه قوی مردمی و اجتماعی خود، درمانگر بسیاری از مشکلات شهری و روستایی در عرصه های مختلف هستند، اضافه کرد: در سه ماهه اول امسال ۱۸ درصد از درآمد سال ۱۴۰۳ شهرداری قشم محقق شد.

با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز چهاردهم تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری در سالنامه رسمی کشور ثبت شده است.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha