۱۱۰ هزار متر مربع معابر شهری قشم لکه گیری و آسفالت شد

قشم - ایرنا - شهردار قشم گفت: ۱۱۰ هزار مترمربع از معابر اصلی و خیابان‌های این شهر از ابتدای امسال تاکنون با استفاده از ۱۳ هزار تُن آسفالت لکه‌ گیری و روکش شده است.

میرداد میردادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: این عملیات لکه گیری و آسفالت با هدف مرمت معابر آسیب دیده و ایمنی در رفت و آمد قشموندان و وسایل نقلیه آنان در معابر مستهلک و چاله های بیشتر نقاط شهر قشم انجام شد.

وی با بیان اینکه فعالیت «نهضت آسفالت» در شهر قشم در چهار بخش آسفالت تراشی، لکه‌گیری، درزگیری و آسفالت معابر فرعی و اصلی با استفاده از امکانات شهرداری و کارخانه‌ آسفالت صورت می گیرد، افزود: سالیانه در بخش لکه گیری معابر شهری ٣٣٠ میلیارد ریال هزینه می شود.

شهردار قشم ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳ هزار تن آسفالت برای لکه گیری های تمام معابر شهر تولید شده که ٥٠٠ تن آسفالت سرد برای لکه گیری های کوچک و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت گرم نیز در لکه گیری بزرگ معابر شهر قشم مصرف شده است.

میردادی توضیح داد: همچنین از ابتدای سال جاری ۲ هزار قطعه انواع جدول، ٦٠٠عدد کانیوو(آبرو خیابان)، یکهزار عدد موزاییک و تولیدات دیگر نظیر ماسه نخودی، بادامی و دال بتنی و موزاییک مخصوص نابینایان توسط این شهرداری تولید شده است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ٦٣٠ تن قیر رایگان برای آسفالت معابر قشم مصرف شده است.

شهردار قشم ابراز امیدواری کرد، با برنامه ریزی مناسب در سال جاری بتوانیم سایر معابر اصلی شهر قشم را لکه گیری و آسفالت کنیم.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha