۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴
کد خبرنگار: 3118
کد خبر: 85528240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوای اصفهان گرمتر می‌شود

۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۴۴
کد خبر: 85528240
دمای هوای اصفهان گرمتر می‌شود

اصفهان - ایرنا - دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق استان یک تا ۲ درجه افزایش خواهد یافت و تا پایان هفته جاری روند دما افزایشی خواهد بود.

به گزارش ایرنا به نقل از سازمان هواشناسی اصفهان، بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر گرادیان فشاری(شیب فشار) مناسب در نیمه شمالی و شرقی استان از امروز تا پایان هفته است که این شرایط سبب افزایش سرعت وزش باد و فعال شدن کانون‌های گرد و خاک داخلی و کاهش دید خواهد شد از این رو کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و بالا رفتن شاخص آلودگی هوا در بخش‌هایی از شرق، شمال و مرکز استان مورد انتظار است.

بر همین اساس در مناطق غربی استان نیز شرایط افزایش ابر و وزش باد لحظه‌ای وجود دارد و مخاطرات ناشی از وزش باد و گرد و خاک در هشدارهای سطح زرد شماره ۲۸ و ۲۹ اطلاع رسانی شده است.

همچنین کاهش دید و ادامه باد و گرد و خاک از فردا پنجشنبه تا روز یکشنبه هفدهم تیر در مناطق شمال، شرق و مرکز استان بویژه آران و بیدگل، اردستان، انارک، بادرود، چوپانان، خور و بیابانک و بُرخوار(دولت‌آباد) کاهش شعاع دید و افزایش آلایندگی هوا پیش بینی می‌شود.

در بخش‌هایی از شرق، شمال و مرکز استان کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و بالا رفتن شاخص آلودگی بخصوص در فرودگاه اصفهان، کاشان، کبوترآباد، کوهپایه، لنجان (زرین شهر)، مبارکه، مهاباد، مورچه خورت، شاهین شهر و میمه، نائین، نجف‌آباد، ورزنه و اصفهان رخ خواهد داد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha