۱۲ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 85526622
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کیفیت هوای اصفهان و کاشان برای عموم مردم ناسالم است

اصفهان- ایرنا- شاخص لحظه‌ای کیفی هوای شهرهای اصفهان و کاشان صبح امروز (سه‌شنبه) در شرایط آلوده برای عموم شهروندان قرار دارد.

به گزارش ایرنا، طبق اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان منتهی به ساعت ۱۰ صبح امروز به ترتیب با ۱۵۴ (AQI) و ۱۷۰ (AQI) در وضعیت قرمز قرار گرفت.

این شاخص در ایستگاه‌ پروین کلانشهر اصفهان وضعیت بنفش و بسیار ناسالم و در ایستگاه‌های انقلاب، پروین، ۲۵ آبان، احمدآباد، خرازی، دانشگاه صنعتی، رهنان، سپاهانشهر، کردآباد، کاوه و ولدان شرایط ناسالم برای عموم را نشان می‌دهد.

شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های میرزا طاهر، ‌پارک زمزم، زینبیه، فرشادی و فیض در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

همچنین کیفیت هوا در شهرهای زرین‌شهر، شاهین شهر و مبارکه در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد اما ایستگاه‌های نجف‌آباد، سگزی و قهجاورستان شرایط آلوده برای عموم را نشان می‌دهد.

اصفهان در ماه تیر امسال در روزهای دهم و چهارم هوای آلوده برای عموم، ۶ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و سه روز هوای قابل قبول را تجربه کرده است.

میانگین شاخص کیفی هوا در این کلانشهر از ابتدای امسال تا ۱۱ تیر در ۱۰ روز پاک، ۷۷ روز سالم، ۱۳ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و چهار روز ناسالم برای عموم بوده است.

کیفیت هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک را نشان می‌دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha