رفع موانع تولید ۲۴ واحد صنعتی و تولیدی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

شهرکرد- ایرنا- اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری راهکارهای رفع موانع تولید ۲۴ واحد صنعتی، تولیدی، تجاری و کشاورزی این استان را ارائه کردند و آن را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: دولت برای رفع مشکلات بخش خصوصی گفت: همکاری بین‌بخشی برای رفع موانع تولید در این استان و رونق فعالیت‌های اقتصادی ضروری است.

محمدکاظم منزوی تاکید کرد: در چارچوب قانون برای رفع موانع واحدهای مشکل‌دار از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تامین حامل‌های انرژی از جمله گاز، تقلیل میزان ساخت مسقف در محل طرح صنعتی، اخذ سند پیشرفت فیزیکی، صدور مجوز موقت، عدم ثبت رفع تعهد ارزی، معافیت مالیاتی و استمهال تسهیلات جزو مهم‌ترین مشکلات واحدهای تولیدی چهارمحال و بختیاری بود که پس از نظر کارشناسی با ارائه راهکار رفع شدند.

رفع موانع تولید ۲۴ واحد صنعتی و تولیدی در چهارمحال و بختیاری تصویب شد

فضل‌الله رحمتی تصریح کرد: صدور پروانه استیجاری یک‌ساله، رفع تصرف زمین با حکم قضایی و تعیین تکلیف تسهیلات دریافتی از دیگر مصوبه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

وی یادآور شد: اجرای مصوبه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری با جدیت پیگیری و عملیاتی و گزارش آن در نشست بعدی ستاد مطرح و از طریق رسانه‌ها به مردم اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش ایرنا، به‌واسطه تحولات و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و صادراتی چهارمحال و بختیاری دارای حدود ۳۰ محصول صادرات‌محور است.

خوراک آبزیان، شیرخشک، اسکیم ( پودر پایه شیرخشک نوزاد)، پودر بستنی، چربی‌های گیاهی، کاشی، سرامیک، لوله موکت، کفپوش از نمد، سیمان، کیلنکر، سنگ ساختمانی، چینی بهداشتی، ورق گالوانیزه، کابل شبکه، سیلندر گاز، محصولات فولادی و ادوات کشاورزی از جمله محصولات صادراتی چهارمحال و بختیاری به‌شمار می‌رود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha