گل گهری جدید در مسیر لیگ برتر؛ فقط کاپیتان تمدید کرد

کرمان - ایرنا - بسیاری از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گل گهر سیرجان برای حضور در فصل جدید لیگ برتر در لیست خروجی این تیم قرار گرفتند که تا اینجای کار احمد زنده روح بازیکن کرمانی و کاپیتان این تیم نخستین تمدیدی سیرجانی ها در تعطیلات پایان این فصل بوده است.

به گزارش ایرنا، باوجود اینکه طی روزهای گذشته درخواست باشگاه پرسپولیس برای جذب هافبک کرمانی و کاپیتان با تعصب تیم فوتبال گل گهر سیرجان شدت گرفته بود، این بازیکن با تمدید قراردادبا گل گهر، خط پایانی بر تمامی این حرف و حدیث ها کشید.

زنده روح در فصل اخیر لیگ برتر هفت بار موفق به گلزنی برای تیم گل گهر سیرجان شده بود و سیرجانی ها با وجود این بازیکن بازی سازی خوبی را در مرکز زمین به نمایش گذاشتند.

همچنین گفته می شود که جدایی مهدی تیکدری نژاد مدافع راست تکنیکی تیم فوتبال گل گهر سیرجان به عنوان بازیکن کرمانی دیگر این تیم و بهنام برزای نیز که جدایی خود را طی روزهای گذشته از ترکیب سیرجانی ها اعلام کرده بودند، قطعی شده است.

بر اساس شنیده ها، چند تیم لیگ برتری خواهان به خدمت گرفتن این ۲ بازیکن هستند اما تا این لحظه با هیچ کدام از گزینه ها به توافق نرسیده اند و به احتمال فراوان طی روزهای آینده خبرهای خوبی از این بازیکنان خواهیم شنید.

طبق اعلام رسانه های قطری سعید سحرخیزان مهاجم ۲۱ ساله و گلزن تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز با پیشنهاد یک میلیون دلاری باشگاهی از این کشور روبرو شده و بنظر می رسد که امسال به جمع لژیونرهای ایران خواهد پیوست و راهی لیگ قطر خواهد شد. سحرخیزان در فصل اخیر لیگ برتر و با لباس گل گهر موفق به هشت بار گلزنی شد.

محمدرضا اخباری کاپیتان سابق تراکتور از دیگر بازیکنانی است که زمزمه جدایی این بازیکن از جمع سیرجانی ها به گوش می رسد و با وجود اینکه این بازیکن نتوانسته بود فصل موفقی را در سنگر سیرجانی ها تجربه کند، جدایی این بازیکن نیز برای فصل جدید دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس شنیده ها جدایی روبرتو تورس، علیرضا علیزاده و مسیح زاهدی نیز از ترکیب تیم فوتبال گل گهر سیرجان جدی است و با این وجود بایستی منتظر تغییرات جدی و تیمی جدید در ترکیب تیم فوتبال گل گهر سیرجان برای حضور در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور باشیم تا شاید امسال مدعی تر از سالیان گذشته ظاهر شود.

البته انتظارها نیز همین بود، سیرجانی ها معتقدند تیمی که با حمایت تمام قد شرکت معدنی و صنعتی گل گهر راهی سطح نخست میادین فوتبال کشور شده و برخلاف بسیاری از تیم ها هیچ مانع مالی را سد راه خود نمی دید، امسال نتوانسته نتایج لازم را بگیرد.

سیرجانی ها در پایان فصل ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳ جایگاهی بهتر از نهمی جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور کسب نکردند و این رتبه در حالی رقم خورد که شاگردان مارینوس اوزونیدیس در تیم فوتبال گل گهر ۱۰ هفته پایانی این رقابت ها حتی موفق به کسب یک پیروزی هم نشدند.

نتایج ضعیف ۱۰ هفته پایانی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در لیگ برتر و همچنین افزایش نارضایتی ها از نتایج ضعیف این تیم ساز جدایی مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی این تیم را هم که با قراردادی نجومی به سیرجان آمده بود، کوک کرده و گفته می شود که جایگزین این سرمربی یونانی هم به زودی معرفی خواهد شد.

با این حال، سیرجانی ها در یک قدمی توافق با مهدی تاتار سرمربی فصل گذشته ملوان بندر انزلی قرار گرفته اند و اگر اتفاق خاصی نیفتد این سرمربی در تمرین آبی پوشان سیرجانی معارفه خواهد شد تا گل گهر این بار با یک سرمربی ایرانی شانس خود را برای حضور در لیگ برتر سال ۱۴۰۳-۱۴۰۴ آزمایش کند.

تیم فوتبال گل گهر سیرجان با کسب ۳۶ امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی لیگ برتر اخیر کشور (جام خلیج فارس) قرار گرفت و این رتبه امسال در شرایطی رقم خورد که سیرجانی ها در سه سال حضور امیر قلعه نویی سرمربی فعلی تیم ملی روی نیمکت این تیم، رتبه ای پایین تر از ششم را تجربه نکرده بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha