۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85528845
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

لحظه‌شماری جامعه ورزش همدان برای شروع نیمه دوم بازی سرنوشت

همدان- ایرنا- شمارش معکوس برای نیمه دوم ماراتن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده و جامعه ورزش و جوانان همدان برای حضوری دوباره در این صحنه سرنوشت ساز لحظه شماری می کنند و از عموم مردم به ویژه ورزشکاران و جوانان هم برای شرکت گسترده و باشکوه در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

به گزارش ایرنا؛ دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فردا جمعه پانزدهم تیرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود، در این دور مردم از بین «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» یک نفر را به عنوان رییس جمهور انتخاب می‌کنند.

ورزش همدان با کارنامه پرافتخار در میادین ملی و بین‌المللی، همواره نقش مهمی در سربلندی و کسب موفقیت ورزش کشورمان و به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است.

حضور در صحنه‌های مختلف و خلق حماسه در کنار سایر اقشار جامعه از خصوصیات اهالی ورزش همدان اعم از قهرمانان، نام آوران، پیشکسوتان، مربیان، داوران و سایر دست اندرکاران است.

قهرمانان و پیشکسوتان ارزنده ورزش همدان با صدور پیام های جداگانه، از مردم برای حضور باشکوه و پرشور در انتخابات دعوت کردند.

ولی بهاریان رئیس هیات کشتی همدان

بدون تردید، مشارکت حداکثری و حضور همه جانبه آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران در انتخابات ریاست جمهوری، تأثیر شگرفی در پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی، تحقق ایران قوی در ساحت‌های مختلف ساخت ایرانی آبادتر خواهد داشت.

ایرانیان سرافراز در طول سال‌های باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی و در گذر از برهه‌های سرنوشت ساز و تاریخ ساز بسیار، همواره توانسته‌اند با حضور فعالانه و آگاهانه در تمامی عرصه‌ها، نقش سازنده‌ای در آبادانی و پیشرفت وطن اسلامی ایفا کنند و این راه پرافتخار می‌سر نگردیده جز به همت و همدلی، که رمز استواری ایران عزیز است.

۱۵ تیر، عرصه‌ای دیگر از افتخارآفرینی ایرانیان در نقش آفرینی برای سازندگی و شکوفایی جلوه‌های پیشرفت ایران است که با مشارکت پرشور و حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد و بی‌تردید در این رویداد سرنوشت ساز نیز ایرانیان بار دیگر با نمایش جلوه‌های آگاهی و هوشمندی، حماسه آفرینی خواهند کرد.

۱۵ تیر، عرصه‌ای دیگر از افتخارآفرینی ایرانیان در نقش آفرینی برای سازندگی و شکوفایی جلوه‌های پیشرفت ایران است که با مشارکت پرشور و حضور حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رقم خواهد خورد و بی‌تردید در این رویداد سرنوشت ساز نیز ایرانیان بار دیگر با نمایش جلوه‌های آگاهی و هوشمندی، حماسه آفرینی خواهند کرد.

جامعه کشتی استان همدان نیز دوشادوش همه آحاد مردم و جامعه ورزش استان در این حماسه ملی شرکت خواهد کرد و برگ زرین دیگری از تاریخ پر حماسه ایران رقم خواهد زد.

مجید دیبافر رئیس هیات تکواندو همدان

اکنون فرازی دیگر از تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را در پانزدهمین روز تیرماه ۱۴۰۳ در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو داریم و بی‌شک نگاه و غیرت دینی و ملی در مردم شریف ایران متبلور شده و با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای، اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رسانند تا مردم‌سالاری دینی در قالب این آزمون مهم، شفاف‌تر از همیشه، بروز و ظهور یابد.

جامعه تکواندو استان همدان همچون گذشته از پیشکسوتان گرفته تا مربیان جوان، از داوران تا مدرسین، از قهرمانان تا هنرآموزان، همه و همه آگاهانه و با بصیرت در صحنه انتخابات حضور پیدا خواهند کرد و با حضور حداکثری‌شان حماسه‌ای دیگر را برای ایران اسلامی رقم خواهند زد.

انتخابی آگاهانه و با بصیرت، منجر به ساختن فردایی امیدبخش خواهد شد که همه مردم شریف ایران از آن منتفع خواهیم شد، بنابراین هر رای من و تو ، برگه‌ای از امید و نور است برای ساختن ایرانی آباد و ایرانی قوی.

مسعود بنوان رئیس هیات دو ومیدانی همدان

جامعه شریف و غیرتمند ورزش استان همدان ️به مانند همه آزمون‌های موفق و مقبول برگزارشده در طول بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، فصلی دیگر در قالب انتخابات حساس جمعه ۱۵ تیرماه رقم خواهند زد.

لحظه‌شماری جامعه ورزش همدان برای شروع نیمه دوم بازی سرنوشت

امید است با عزمی راسخ و رجائی واثق و با حضوری آگاهانه و انتخابی هوشمندانه در تحقق شایسته سالاری و بازخوانی آرمان‌های امام راحل، انقلاب و رهبری عمل کرده و به منظور عبور از بحران‌ها خاصه شکوفایی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی، قدم همت برداشته و برگ زرین دیگری در منظومه پرافتخار این مرز و بوم تورق بزنیم و موجب صلابت و صولت ایران عزیز و حرمان و نومیدی دشمنان، در منطقه و جهان شویم.

جامعه گرانقدر و فهیم ورزش استان همدان را به حضوری پرشور برای خلق حماسه‌ای پرشکوه در پای صندوق‌های اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده و خود نیز به همراه جامعه ورزش به ویژه اعضای هیات دو و میدانی استان، در این آزمونی که هم حق است و هم تکلیف و هم فریضه، شرکت خواهیم کرد.

سعید نیازده رئیس هیات ورزش‌های رزمی همدان

امنیت، عزت، اقتدار، آرامش، پیشرفت و سایر داشته‌های ارزشمند امروز ایران اسلامی، میراث گرانبهای شهدای عالیقدر انقلاب و مردمان فداکار، غیور و پرتلاشی است که تحت لوای ولایت فقیه، مردانه و بی‌ادعا در میادین و عرصه‌های گوناگون، خوش درخشیدند و علی رغم وجود تحریم‌ها و پیکار نابرابر با قدرت‌های استعمارگر، ظالم و مستبد، پرچم پرافتخار ایران اسلامی را بر فراز قله‌های علم، فرهنگ، هنر و ورزش جهان به اهتزار درآوردند.

اکنون باز هم میدان دیگری در پیش روی ملت شریف ایران اسلامی است. پانزدهم تیرماه سال جاری، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و بی‌شک شرکت در این انتخابات، ضامن حفظ و افزایش اقتدار و وحدت ملی و برهم‌زننده نقشه‌ها و توطئه‌های شوم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

پانزدهم تیرماه، فرصتی برای ثبت پیروزی بزرگ دیگری در کارنامه پرافتخار ایرانیان و میعادگاه غلبه بصیرت، امید و آرمانخواهی ملت خداجوی ایران بر عملیات روانی و تبلیغات منفی استکبار و صهیونیسم جنایتکار در ترویج ناامیدی، انفعال و بی‌تفاوتی است.

قطع به یقین مشارکت شورآفرین ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، تصویری شکوهمند از نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور در پیش چشم جهانیان به نمایش خواهد گذاشت و عقب‌نشینی استکبار جهانی از مواضع خصمانه خویش را رقم خواهد زد.

حضور آگاهانه، مسئولانه و حداکثری مردم عزیز ایران در پای صندوق‌های رای و استفاده شایسته از حق قانونی، مؤثر و تعیین‌کننده خود، موجب افزایش سرعت حرکت کشور در مسیر رشد و تعالی به سوی قله‌های بلند تمدن نوین اسلامی، حفظ اتحاد ملت و دولت، تثبیت اقتدار ملی و انتخاب فرد اصلحی می‌شود که خالصانه در راه خدمت به مردم و اعتلا و سربلندی هر چه بیشتر ایران اسلامی گام بر می‌دارد.

مهدی فرجی رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری همدان

امروز دشمنان تمام‌قد ایستاده‌اند تا انتخابات را کمرنگ جلوه دهند و برخی را برای حضور دچار تردید کنند، رهبرمعظم انقلاب شفاف و گویا تکلیف را روشن کردند و مشخص شد که جای تردید وجود ندارد.

اینجانب از همه جوانان و نوجوانان عزیز به خصوص ورزشکاران درخواست دارم که در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با انداختن رای خود تیری بر پیکره‌ی دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کنند.

سیدمهدی وفایی رئیس هیات کاراته همدان

انتخابات ریاست جمهوری بار دیگر نزدیک است و مانند دوره‌های قبل مردم ولایت مدار استانمان روز ۱۵ تیرماه با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

لحظه‌شماری جامعه ورزش همدان برای شروع نیمه دوم بازی سرنوشت

حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف مردم به ویژه جامعه بزرگ ورزش و خانواده فهیم کاراته استان به عنوان یک وظیفه و تکلیف شرعی و عقلی برای تعیین سرنوشت خود تجلی یاس و ناامیدی دشمنان و قدرت و اتحاد و اراده وصف ناپذیر ملتی بزرگ، که همواره پاسدار میراث جاودان امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام انقلاب اسلامی بوده‌اند و لبیک گویان در پرتو زعامت حکیمانه رهبری معظم انقلاب بسوی افتخار و اقتدار در حال حرکت هستند.

خانواده بزرگ و فهیم کاراته در ایامی که متبرک است به نام ابا عبدالله الحسین و با تأسی از دردانه رسول الله با انتخاب فردی اصلح که در مسیر ولایت و مطیع امر ایشان بوده و دفاع از رهبری را سرلوحه فعالیت خود می‌داند، شگفتی ساز و خنثی کننده توطئه‌های شومی است که دشمنان قسم خورده این مرز وبوم برای به زانو در آوردن ملت ایران طراحی کرده اند

همچنین هیات کاراته استان همدان از تمام اهالی جامعه ورزش اعم از پیشکسوتان، ورزشکاران، مربیان، داوران، مدیران، قهرمانان ملی و فرا ملی و همچنین سایر اقشار درخواست دارد تا بـا حـضور شایسـته و حماسی در انتخابات پیش رو برای تحقق راهبرد «ورزش قوی» «ایران قوی» و برخوردار از اراده، اقتدار و انگیزه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و ایستادگی مقتدر در برابر دشمنان در دفاع از آرمان‌های انقلاب و مهین اسلامی در روز ۱۵ تیرماه در پای صندوق‌های رأی حضوری سرافرازانه داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha