اجتماع مدیران و کارکنان صنعت نفت جنوب در راستای ایجاد شور انتخاباتی

اهواز-ایرنا- اجتماع بزرگ مدیران، روسا و کارمندان صنعت نفت جنوب با حضور شخصیت‌های استانی و مدیران ارشد صنعت نفت و خانواده‌ شهدا در مسجد حجت (عج) زیتون کارگری اهواز برگزار شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، رئیس ستاد مرکزی صنعت نفت جنوب دکتر سعید جلیلی شب گذشته در اجتماع مدیران و کارکنان صنعت نفت جنوب ور مشجد حجت (عج)، جمهوریت و انتخابات را از برکات و میراث ماندگار حضرت امام خمینی(ره) دانست.

اجتماع مدیران و کارکنان صنعت نفت جنوب در راستای شور انتخاباتی

سعید آتشبار با اشاره به حمایت‌های خودجوش کارکنان عملیاتی شرکت‌های مختلف از دکتر سعید جلیلی، این حمایت‌ها را به دلیل وجود برنامه‌های مختلف کارشناسی شده توسط این‌ نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای صنعت نفت عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب همچنین در بخش دیگری از این‌مراسم با قدردانی از حضور قدرتمند مدیران عامل و ارشد شرکت‌های تابعه بهره‌بردار صنعت نفت در این مراسم، این موضع گیری صریح کارکنان صنعت نفت جنوب در حمایت از جبهه انقلاب را با توجه به تخریب‌های صورت گرفته در مورد رئیس جمهور شهید، قابل افتخار و تحسین ارزیابی عنوان کرد.

اجتماع مدیران و کارکنان صنعت نفت جنوب در راستای شور انتخاباتی

علیرضا دانشی در خطاب به کارکنان زحمتکش صنعت نفت و عموم مردم، از آنان برای مشارکت حداکثری و دفاع از جبهه انقلاب دعوت به عمل آورد.

در ادمه سید محسن موسوی زاده، نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی، انتخابات را کلیدی برای حل مشکلات دانست و افزود: انتخاب فرد اصلح، آقای سعید جلیلی، و حمایت از ایشان برای حفظ دستاوردهای انقلاب ضروری است.

اجتماع مدیران و کارکنان صنعت نفت جنوب در راستای شور انتخاباتی

حجت الاسلام امیر رضا هدائی، نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این آیین، حضور پرشور کارکنان شریف صنعت نفت را در دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی مؤثر تلقی کرده و افزود: شهیدان نشان دهنده راه برای ماه هستند و رهبری شهید رئیسی را متقی‌ترین رئیس جمهور ایران معرفی کرده‌اند و ادامه روش و راه ایشان در اداره کشور پرافتخار ایران اسلامی ضروری است که در این انتخابات اصلح‌ترین و نزدیک‌ترین فرد به این گفتمان آقای دکتر جلیلی هستند.

اجتماع مدیران و کارکنان صنعت نفت جنوب در راستای شور انتخاباتی

در پایان همسر شهید دقایقی به ایراد سخنرانی پرداختند و گفتند: برای اولین بار بنده و فرزندان شهید دقایقی در انتخابات ریاست‌جمهوری ادوار مختلف با توجه به شرایط پیش آمده و هجمه‌های علیه انقلاب و شهدا، توهین‌های صورت گرفته به شهید سردار مقاومت و شهید جمهور، از یک کاندیدا حمایت می‌کنیم و این فرد دکتر سعید جلیلی است که خود از ایثارگران جبهه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha