۳۱ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۱
کد خبرنگار: 2218
کد خبر: 85543723
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مجلس: موانع توسعه صنعت نفت خوزستان برداشته شود

اهواز _ ایرنا _ نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش صنعت نفت در توسعه کشورتاکید کرد: موانع و دست اندازهای پیشرفت صنعت نفت باید برداشته شود.

محمد امیر روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، خوزستان را مهد صنعت نفت کشور دانست و اظهار کرد: صنعت نفت یکی از صنایع مهمی است که در استان فعالیت می‌کند از این رو باید توسعه این صنعت برای خوزستانی‌ها و تمام مردم مورد توجه جدی قرار گیرد.

ویگفت: یکی از اقداماتی که در مدت فعالیت به عنوان نماینده پیگیر ی کرده موضوع ترخیص خودرو ، تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز صنعت نفت به ویژه شرکت مناطق خیز جنوب بوده است.


نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با هماهنگی وزارت صمت، ۸۰ دستگاه خودروی هایلوکس را که مدت‌ها در گمرکات کشور معطل مانده بودند، ترخیص شدند.
امیر بیان کرد: این خودروها برای استفاده در مناطق نفت‌خیز جنوب کشور درنظر گرفته شدند که مدت‌ها پیش به دلیل نداشتن مجوزهای لازم، در گمرک گیر افتاده بودند.
نماینده مجلس توضیح داد : این اقدام از آن جهت اهمیت دارد که این خودروها قرار است در مناطق نفت‌خیز جنوب کشور به کار گرفته شوند، جایی که نیاز مبرمی به وسایل نقلیه مقاوم برای فعالیت‌های روزمره و عملیاتی وجود دارد.

عضو کمیسیون اصل نفت مجلس در این باره اظهار داشت: رفع موانع ترخیص این خودروها از گمرک، نشان‌دهنده اراده جدی در پیشبرد امور توسعه‌ای و خدمت‌رسانی بهتر به مردم منطقه است.


امیر گفت: با همکاری دولت و سایر نهادها در تلاشیم شرایطی را فراهم آوریم که در آن توسعه و پیشرفت به سرعت و با کیفیت مطلوب صورت پذیرد.

وی افزود: همچنین این اقدام می‌تواند باعث افزایش رفاه و بهبود شرایط کاری کسانی شود که در مناطق نفت‌خیز کار می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha