۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۵۶
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85528921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توسعه زیرساخت‌های مسکن یادگار دولت سیزدهم در بجستان خراسان‌رضوی  است

گناباد-ایرنا- فرماندار بجستان گفت: توسعه کمی و کیفی زیرساختهای نهضت ملی مسکن یادگار دولت سیزدهم در این شهرستان خراسان رضوی به شمار می رود.

حسن حیدری روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۰۰ میلیارد ریال برای احداث زیرساخت‌های ۳۰ هکتار زمین های نهضت ملی مسکن شهرستان بجستان در دولت سیزدهم تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: از مجموع حدود ۶ هزار نفر متقاضی نهضت ملی مسکن بجستان با بیش از ۲ هزار نفر متقاضی قرارداد منعقد شده و ۸۵۹ قطعه زمین برای ساخت حدود یک هزار و ۷۱۸ واحد در چهار سایت به افراد دارای شرایط واگذار شد.

فرماندار بجستان گفت: یک هزار و ۹۰۰ خانوار در این شهرستان تاکنون از تسهیلات سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی ساخت نهضت ملی مسکن برخوردار شدند.

وی اجرای طرح کیفیت بخشی وکمیت بخشی آب بجستان شامل مخزن و پمپاژ و آب شیرین کن با صرف مبلغ یک هزار میلیارد ریال، اعطای ۷۷ فقره تسهیلات به مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال برای اجرای طرحهای آب رسانی کشاورزی و اجرای ۷۰ هزار متر لوله کشی در این بخش را از دستاوردهای دولت سیزدهم در این شهرستان برشمرد.

حیدری دیگر اقدامات دولت سیزدهم در بجستان را شامل بهسازی و آسفالت ۲۱ هزار متر مربع از معابر شهری،‌ تخصیص ۶۷۰ میلیارد ریال به منظور روکش آسفالت جاده های بین شهری عنوان کرد.
وی از تخصیص ۴۰ میلیارد ریال برای مرمت و لایروبی قناتهای مناطق شهری و روستایی و پرداخت افزون بر ۱۰۰ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی از طریق منابع بنیاد برکت و علوی خبر داد.

فرماندار بجستان سایر اقدامات شاخص دولت سیزدهم در این شهرستان را اجرای طرح احداث پست برق این شهر با صرف ۲ هزار میلیارد ریال، تکمیل بخش داخلی بیمارستان بجستان با ۲۰۰ میلیارد و گازرسانی به هفت روستای بخش مرکزی بجستان با صرف هزار میلیارد ریال ذکر کرد.

مرکز شهرستان بجستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha