۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85528950
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

عکسبرداری از برگه‌های رای در قزوین ممنوع شد

۱۴ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۰۱
کد خبر: 85528950
عکسبرداری از برگه‌های رای در قزوین ممنوع شد

قزوین - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان قزوین از ممنوعیت عکسبرداری از برگه‌های تعرفه رای و انتشار آن در فضای مجازی خبر داد.

عباس کاظمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تاکید بر لزوم حفظ امنیت و امانتداری در فرآیند انتخابات اظهار کرد: عکسبرداری از برگه‌های تعرفه رای، هرگونه سوءاستفاده و همچنین انتشار آن در فضای مجازی یا به صورت عمومی ممنوع بوده و با متخلفین برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: علت این ممنوعیت به دلیل جلوگیری از خرید و فروش رای و هرگونه سوءاستفاده بوده و قطعا با همکاری همه مردم به عنوان برگزار کنندگان اصلی انتخابات، روز جمعه شاهد یک رقابت کاملا سالم از طرف هر ۲ نامزد انتخابات خواهیم بود.

کاظمی با بیان اینکه حق رای و انتخابات به عنوان امانتی در دست شهروندان است، ادامه داد: حفظ این امانت از اهمیت بالایی برخوردار است، از طرفی امنیت و سلامت انتخابات از اولویت‌های اصلی ستاد انتخابات بوده و هرگونه تلاش برای نقض این اصول با قاطعیت پیگیری خواهد شد.

این مسوول یادآور شد: اقدامات یاد شده به منظور تضمین برگزاری انتخاباتی سالم و عادلانه صورت می‌گیرد تا اطمینان حاصل شود که هر رای به درستی شمرده شده و از حقوق شهروندان به خوبی محافظت ‌می‌شود.

کاظمی یادآور شد: مانند دور نخست انتخابات یک هزار و ۸۹ شعبه اخذ رای از ساعت هشت صبح جمعه همزمان با سراسر کشور در استان آغاز خواهد شد و مردم می توانند آرای خود را به صندوق بیندازند.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا /جمعه ۱۵ تیرماه/ برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha