نماینده یزد: ۱۵ تیرماه روز نمایش همدلی ملت ایران است

یزد- ایرنا- نماینده مردم یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه درپیامی از مردم برای مشارکت در انتخابات دعوت کرد و نوشت: ۱۵ تیرماه روز نمایش همدلی و تحول آفرینی ملت ایران است.

به گزارش روابط عمومی دفتر این نماینده، "محمد صالح جوکار" در پیام خود آورده است: آشکارترین نشانه اهمیت به سرنوشت کشور و تضمین‌کننده انقلاب و ایران اسلامی برای حرکت متعالی به سمت قله‌های پیشرفت در گام دوم انقلاب، شرکت گسترده و هدفمند مبتنی بر شناخت و آینده نگری در انتخابات است.

وی گفت: بدون شک ۱۵ تیرماه مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شکوهی دیگر برای نمایش همدلی، حضور همیشه در صحنه، بصیرت و مشارکت تحول آفرین ملتی است که همواره با حضور گسترده خود در عرصه انتخابات حماسه‌ای ماندگار خلق کرده و با پاسداری از خون شهدا تجدید عهدی پرثمر با آرمان‌های متعالی را به نمایش گذاشته و نقشه‌های شوم دشمنان را بی اثر خواهند کرد.

این نماینده مجلس با گرامیداشت یاد شهید جمهور آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، به قهرمان ملی و سرباز انقلابی وطن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی درود فرستاده و ابراز امیدواری کرد اقشار مختلف مردم با حضوری حماسی در انتخابات و امتداد بخشی به حرکت پیشرفت کشور در خدمتگذاری صادقانه را رقم بزنند.

جوکار گفت: حضور حداکثری و هوشمندانه مردم عزیز در پای صندوق‌های رای میعادگاه وحدت و عزت این مرز و بوم با انتخابی مبتنی بر معیارهای اصلح از نگاه مقام معظم رهبری، رای به بصیرت، نقشه راه مشخص، کارآمدی و امیدآفرینی موجب اقتدار و امنیت هر چه بیشتر کشور و یاس و ناامیدی بدخواهان ایران اسلامی خواهد شد.

وی در پایان افزود: از خداوند منان عزت روز افزون ایران اسلامی و مردم عزیزمان در همه عرصه‌ها به ویژه در انتخابات پیش رو را مسئلت می‌نمایم.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha