یزدی‌ها عشق خود را به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی نشان دادند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار یزد در پیامی مشترک از حماسه آفرینی مردم در انتخابات هشتم تیرماه تشکر و نوشتند: یزدی‌ها در این عرصه مهم بار دیگر عشق خود را به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی نشان دادند.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، در پیام آیت الله " محمدرضا ناصری " و " مهران فاطمی " آمده است: انتخابات فصل مشترک همبستگی و آگاهی مردم شریف برای مشارکت در عرصه تعیین سرنوشت خویش و آینده ساز برای ایران عزیز اسلامی است.

این پیام می‌افزاید: مردم عزیز و فهیم استان هشتم تیرماه ۱۴۰۳ را به صفحه روشن دیگری در تاریخ دلدادگی و همبستگی سیاسی مبدل ساختند و با مشارکت بیش از ۵۸ درصدی به عنوان دومین استان در عرصه مشارکت در انتخابات، سرآمدی خویش را در بینش انقلابی و بصیرت آگاهانه به نمایش گذارند.

بی شک این حضور شکوهمندانه نشانه روشنی از عشق و علاقه وافر و پایبندی عملی مردم عزیز استان به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است که در صفحه تاریخی انتخابات هشتم تیرماه بار دیگر نمود یافت.

یزدی‌ها عشق خود را به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی نشان دادند

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای خدمت از حضور ارزشمند و هوشمندانه یکایک مردم شریف استان در انتخابات صمیمانه تجلیل و صحت و سلامتی همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی و در راستای آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان (ره) و منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه حضرت دوست مسئلت نموده و از همه مردم عزیز دعوت می‌نماییم با حضور فعالانه و آگانه در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری که جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود حماسه مشارکت سیاسی خویش را تکمیل کنند.

میزان مشارکت انتخابات در استان یزد ۵۸.۱۸ درصد اعلام شده است.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه در ۸۷۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان یزد برگزار شد و ۱۴ هزار نفر کار رای گیری را در این استان عهده دار بودند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha