فرایند رأی گیری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در ایلام آغاز شد

ایلام -ایرنا- فرایند رأی گیری در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از اولین دقایق امروز جمعه همزمان با سراسر کشور در ایلام نیز با حضور اقشار مختلف مردم آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم استان ایلام از اولین دقایق آغاز فرایند رأی گیری مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح امروز جمعه پانزدهم تیرماه در شعبات اخذ رای در سطح ۱۲ شهرستان،۳۰ بخش و ۵۷ دهستان حضور یافتند.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام در گفت و گو با ایرنا با تاکید بر فراهم بودن همه شرایط و امکانات برای حضور باشکوه مردم این استان در پای صندوق های رأی، اظهار کرد: ۶۳۳ شعبه اخذ رأی به صورت ثابت و سیار برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این استان تعیین شده است.

" محمدسبحان حسنی" با بیان اینکه ۴۴۶ شعبه ثابت و ۱۸۷ شعبه سیار کار جمع آوری آرای مردم را در انتخابات هشتم تیرماه برعهده دارند، افزود: از این تعداد، ۳۳۶ شعبه ثابت در مناطق شهری، ۱۱۰ شعبه سیار در مناطق روستایی، همچنین هشت شعبه سیار در مناطق شهری و ۱۷۹ شعبه سیار روستایی میزبان مردم استان برای اخذ رأی است.

وی با بیان اینکه ستاد انتخابات استان ایلام بعد از اعلام و دستور وزیر کشور برای آغاز انتخابات در استان تشکیل شد، یادآور شد: فعالیت کمیته های هفتگانه ستاد انتخابات استان از زمان آغاز فرایند انتخابات ریاست جمهوری، شروع و بر این اساس هیئت‌های اجرایی انتخابات با همکاری فرمانداران شهرستان‌ها در ۳۰ نقطه استان ایلام تشکیل شد.

رئیس ستاد انتخابات استان ایلام و معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رأی، یادآور شد: به طور قطع مردم استان با حضور تماشایی در انتخابات امروز، بار دیگر شکوه و تجدید میثاق خود را با آرمان های بلند نظام، انقلاب اسلامی و امامین انقلاب به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش ایرنا، استان ایلام دارای ۱۲ شهرستان شامل ایلام، ایوان، مهران، ملکشاهی، سیروان، چرداول، چوار، هلیلان ،آبدانان، دره‌شهر، بدره و دهلران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha