رای اولی‌ها و جوانان نسبت به سرنوشت کشور خود بی تفاوت نیستند

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حضور رأی اولی‌ها و جوانان در شعب اخذ رای بیانگر این موضوع است که به عنوان قشری اثرگذار، نسبت به آینده و سرنوشت کشور خود بی‌تفاوت نیستند.

به گزراش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین "اله‌نور کریمی‌تبار" روز جمعه در مدسه آقا حسین‌ابن علی(ع) و انداختن رأی خود به صندوق، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: صف‌های طولانی اخذ رأی که بیشتر از قشر جوان و رأی اولی‌ها تشکیل شده و این موضوع، نشان دهنده استقبال آنها از انتخابات امروز است.

وی افزود: امروز همه اقشار مردم استان ایلام با حضور در پای صندوق‌های رأی به رهنمون‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته‌اند و با آرای خود از خون شهدا و آرمان‌های والای انقلاب پاسداری می کنند.

حجت الاسلام کریمی‌تبار یادآور شد: مردم با مشارکت گسترده خود در انتخابات امروز نشان دادند که همواره خواهان احتزاز پرچم مقدس ایران اسلامی در قلل افتخار هستند.

وی تاکید کرد: دشمن هرچند سعی کرده است با تهدید، تحریم، فشار اقتصادی و سیاسی، ایجاد یاس و ناامیدی مردم را نسبت به آینده کشور بی تفاوت کند اما همین مردم با دشمن‌شناسی و بصیرت افزایی خود نشان داده‌اند که گوش به فرمان ولی امر خود و نیز دشمن شناسانی با بصیرت هستند.

رای اولی‌ها و جوانان نسبت به سرنوشت کشور خود بی تفاوت نیستند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ادامه داد: نظام ما برگرفته از مردم است و برگزاری انتخابات های متعدد، دموکراسی بودن انقلاب ما را ثابت کرده است.

۶۳۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در سطح شهرها و بخش‌های مختلف این استان برای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در این استان در نظر گرفته شده که ۱۸۷ شعبه آن سیار و ۴۴۶ شعبه هم ثابت است.

این تعداد ۳۴۴ شعبه در مناطق شهری و ۲۸۹ شعبه در مناطق روستایی بوده و در هر فرمانداری و بخشداری مستقل سطح استان یک هیئت اجرایی شامل ۱۳ نفر تشکیل شده است.

در استان ایلام ۳۰ هیات اجرایی در ۳۰ حوزه انتخابیه وظیفه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری را در سطح شهرها و بخش‌های مستقل استان شامل (۱۲ شهرستان و ۱۸ بخش) بر عهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha