فرمانده انتظامی البرز: تمهیدات لازم برای آرامش شعب انتخابات برقرار است

کرج - ایرنا- فرمانده انتظامی البرز گفت: تمهیدات لازم در بخش های انتظامی و ‏ترافیکی برای برگزاری انتخاباتی آرام و پرشور در این استان به اجرا درآمده است.

به گزارش ایرنا از پلیس البرز، سردار "حمید هداوند" روز جمعه پس از انداختن رای خود به صندوق اظهار کرد: پلیس البرز در کنار سایر دستگاه های متولی شرایط لازم را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آرام فراهم کرده است.
وی افزود: حضور پرشور مردم فهیم استان البرز در پای صندوق رای از یک طرف مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و بدخواهان نظام اسلامی ایران و از طرف دیگر باعث خرسندی دوست داران جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
هداوند گفت : مردم با حضور در دور دوم انتخابات با انتخاب نامزد اصلح، موجبات عظمت و شوکت نظام اسلامی شده و تبلیغات دشمنان جمهوری اسلامی را همچون گذشته، خنثی کنند.
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: از عموم مردم بیدار و همیشه در صحنه به ویژه جوانان انتظار می رود با حضور گرم و فعال خویش در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری حماسه دیگر بیافرینند.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۴۴ شعبه ثابت و سیار آرای مردم همیشه در صحنه استان البرز را در مناطق شهری و روستایی جمع آوری می کنند.

براساس آخرین آمار حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان البرز در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری واجد شرایط برای رای دادن هستند.

۲ نامزد ریاست جمهوری شامل مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این مرحله از انتخابات برای کسب کرسی ریاست جمهوری رقابت انتخاباتی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha