رییس عدلیه کرمان: شرکت در انتخابات انسجام ملی را به نمایش می‌گذارد
حجت الاسلام حمیدی سمت راست

کرمان - ایرنا - رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: مردمی که امروز پای صندوق رای می آیند، هم رییس جمهور را انتخاب می کنند و هم بار دیگر پشتوانه مردمی، اقتدار ملی، انسجام و وحدت داخلی و ملی را به نمایش می گذارند.

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری از مرحله نخست بیشتر است، زیرا با تک تک آرا سرنوشت انتخابات و رییس جمهور مشخص می شود و حتی ممکن است یک رای که به صندوق انداخته می شود، باعث شود فرد مورد نظر رای بیاورد.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم‌ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: با حضور در صحنه مردم و رایی که مردم رشید ایران می دهند، رییس جمهور تراز نظام جمهوری اسلامی انتخاب می شود تا چهار سال سکان اجرایی کشور را در اختیار بگیرد.

رییس کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: هر کس که به نامزدی خود علاقه دارد، بداند که رای او در انتخابات ریاست جمهوری می تواند تاثیر ملی داشته باشد.

وی ادامه داد: با صحنه هایی که از اول صبح و حضور گسترده مردم حتی قبل از رای گیری می بینیم، نشان دهنده این است که مشارکت افزایش پیدا می کند و مردم بیشتر پای صندوق های آرا حاضر می شوند.

حمیدی تصریح کرد: مردم ما امروز با حضور پرشور اقتدار نظام را در بعد مشارکت مردمی به نمایش می گذارند.

دومین دور انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز شروع شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی نامزدهای این دوره از انتخابات هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha