شوقی برای بهترین انتخاب زیر پرچم مقدس ایران

ارومیه- ایرنا- شهروندان آذربایجان غربی در گرماگرم روزهای تابستان با شوقی بیش از جمعه گذشته امروز پای صندوق های رای حاضر شدند تا بار دیگر برگ زرینی بر برگ های تاریخ انقلاب در یک مشارکت برای اقتدار وطن و اهتزاز روزافزون پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بیافزایند.

به گزارش ایرنا اینجا هرکسی با یک یا چند مطالبه و با شور و شوقی عجیب پای در میدان انتخاب نهاده است؛ به تعداد همه مردم که در صف رای دادن هستند مطالبه وجود دارد و همه با عشق و علاقه به مشارکت در شعبات اخذ رای حاضر شده اند.

امروز روز خوبی برای شهروندان آذربایجان غربی است روزی که برای خرسندی دوستداران و کوری چشمان دشمنان این مرزو بوم همراه خانواده، دوستان و یا حتی دانش آموزانی در کنار همکلاسی هایشان پای صندوق رای آمده اند تا برای داشتن ایرانی زیبا پیشرفته در چهارسال آینده گامهای نخست رابردارند.

اینها را نه من خبرنگار بلکه بانویی خانه دار که به همراه فرزند خردسالش پای صندوقهای رای حاضر شده دیده و به ما می گوید و این باعث دلگرمی مان است که در کنار رای دادن، مردمان این دیار نگاهی تیز و با بصیرت به اطراف و حتی رسانه های دشمنان هم دارند.

شوقی برای بهترین انتخاب زیر پرچم مقدس ایران

اما هر رای زخم کاری برقلب معاندانی است که مدتهاست فرش مخالفتشان را در فضای مجازی برای جوانان و همه ایرانیان پهن کرده اند.

این ها سخنانی از یک نظامی بازنشسته اما آگاه به مسایل روز است که در پای صندوق ۱۳۳ میدان انقلاب ارومیه حاضر شده و براین مطالبه تاکید دارد که نامزدی که برای رای دادن انتخاب کرده است تعامل ایران با جهان را تقویت کند و جایگاه و نام کشور را در دنیا مقتدر تر و پر آوازه تر از قبل نماید.

یک معلم بازنشسته در مقابل شهرداری ارومیه به اسم خانم عباسیان که خود را معلم شهید حمید باکری در دوره ابتدایی معرفی می کند، هم گفت: بسیاری از دانش آموزان من شهید هستند و امروز وظیفه من است تا برای ادای دین به آنان رای بدهم .

شوقی برای بهترین انتخاب زیر پرچم مقدس ایران

پیرمردی ۷۶ ساله که خودش را به شوخی رای اولی معرفی می کند با شوقی غیر قابل وصف در صف رای دادن ایستاده است، گاهی روی سکو می نشیند و گاهی قدم میزند؛ وی این مطالبه را از رییس جمهور آینده دارد که راه شهید جمهور را به عنوان یک هدف دنبال کند و در زمینه محرومیت زدایی در استان تلاش کند.

یک کارمند دانشگاه علوم پزشکی که سالها در اورژانس کار کرده و خانه به خانه و کوچه به کوچه با دردهای مردم آشناست و امروز برای رای دادن آمده است در این زمینه گفت: با هدف بهبود وضعیت معیشت مردم و ارتقای نظام سلامت به نامزد انتخابی ام رای می دهم و امیدوارم این آرا با خیر و برکت همراه باشد.

و بانویی معلول در این زمینه اظهار کرد: بعد از یک هفته پرفشار در آذربایجان غربی و برگزاری گعده های سیاسی متعدد و تبلیغات میدانی امروز وقت آن آمده تا کار نیمه تمام هفته گذشته به اتمام برسد.

او در این باره معتقد است همتی برای تمام کردن این کار نیمه تمام هفته قبل لازم است و حضور مردم پای صندوق های رای نشان از اراده مردم برای این امر مهم است و انتظار داریم که رییس جمهور آینده با احترام به آرای مردم به خواسته های جوانان توجه داشته باشد.

یک معلول ۲۸ ساله تحت پوشش بهزیستی هم که ماهانه یک میلیون تومان مستمری دریافت می کند و به همراه پدر و مادرش برای رای دادن آمده است، می گوید: برای اینکه رییس جمهور منتخب در آینده از حق و حقوق معلولان دفاع کنند آمده ام تا رای بدهم.

شوقی برای بهترین انتخاب زیر پرچم مقدس ایران

اما سخنان معلمی که سالها در کلاس درس حضور داشته هم شنیدنی است او معتقد است حضور در پای صندوق رای برای دشمنان خارجی پیام دارد و آن اینکه ما پای نظام اسلامی مان هستیم.

سجاد قاسمی با بیان اینکه این حضور پیام دومی هم دارد، گفت: علاقمندی مردم به مشارکت پیام دوم این حضور است و ما تا پای جان به تبعیت از شهدا و شهید جمهور در این مسیر ثابت قدم خواهیم بود.

شوقی برای بهترین انتخاب زیر پرچم مقدس ایران

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه ۱۵ تیر همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

در این دور، مردم ایران اسلام از بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی، یک نفر را به عنوان نهمین رییس جمهور کشورمان در دوره چهاردهم انتخاب می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha