نبی: امیدوارم رئیس جمهور آینده مطالبات خانواده ورزش را ببیند/برای VAR منابع تامین نشده است

تهران- ایرنا- نائب رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ خانواده ورزش مطالبات زیادی دارد که امیدوارم رئیس جمهور آینده به این موضوع توجه کند و آنها را ببیند.

به گزارش ایرنا، محمدمهدی نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه انتخابات ریاست جمهوری در ورزشگاه شهید شیرودی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قاعدتا جامعه ورزش مطالباتی دارد که نیازمند این است در انتخابات نیز حضور گسترده‌ای داشته باشند و مشارکت کنند. امیدوار هستیم رئیس جمهور در خصوص مطالبات جامعه ورزش ترتیب اثر دهد. البته در این مدتی که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش مشغول به کار بود ورزش رونق خوبی پیدا کرد و برای حضور هرچه بهتر ورزشکاران در میادین بین‌المللی تلاش‌های زیادی انجام شد.

وی در واکنش به برگزاری رقابت‌های لیگ بیست و چهارم با کمک داور ویدئویی گفت: جلسات ویژه‌ای در این خصوص برگزار شده است. وزیر ورزش نیز تاکید زیادی روی این موضوع داشتند. اطلاع دارید که در ۱۵ شهریور ماه در استادیوم آزادی میزبان تیم قرقیزستان در مرحله مقدماتی جام جهانی هستیم. ما در این مسابقه و لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا مستلزم به استفاده از VAR هستیم. طبیعی است که کمک داور ویدئوی بایستی در این فرصت کمی که داریم مهیا شود. هنوز منابعی تامین نشده است. امیدواریم این مهم هر چه زودتر صورت بگیرد.

نائب رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به برگزاری رقابت‌های لیگ برتر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه عنوان کرد : تقویم فصل جدید لیگ برتر بر مبنای تقویم تیم ملی، لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان نوشته خواهد شد. ما جلسه‌ای را به اتفاق امیر قلعه‌نویی و حیدر بهاروند برگزار خواهیم کرد که این تقویم مشخص و اولویت بندی شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha