شهردار شیراز: تداوم خدمت‌رسانی و سربلندی ایران از مسیر انتخابات می‌گذرد

شیراز-ایرنا-شهردار شیراز با توجه به برگزاری دومین دور انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: این رویدادی ملی و سرنوشت‌ساز است و حضور و مشارکت حداکثری مردم در این روز اهمیت دارد و تداوم خدمت‌رسانی و سربلندی ایران اسلامی از مسیر انتخابات می‌گذرد.

به گزارش ایرنا، محمدحسن اسدی با همراهی هیاتی از مدیران شهرداری شیراز در آغازین ساعات شروع رأی‌گیری دومین مرحله از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری ایران اسلامی با حضور در شعبه رأی گیری مستقر در حرم مطهر حضرت سید علاءالدین حسین(ع) رأی خود را به صندوق انداخت.

شهردار شیراز با ابراز خرسندی از روند برگزاری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور گسترده مردم پای صندوق‌ های رأی‌گیری از ساعات اولیه صبح، افزود: این موضوع را شاهد هستیم که درصد استقبال و مشارکت مردم در دور دوم بیش از دور قبل است.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین اثر مشارکت حداکثری، سرافرازی جمهوری اسلامی و پایبندی مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی است بیان کرد: تداوم خدمت‌رسانی و سربلندی ایران اسلامی از مسیر انتخابات و مردم‌سالاری دینی عبور می‌کند.

وی با توجه به انتخاب بین دو نفر کاندیدای نهایی ریاست‌جمهوری عنوان کرد: مردم امروز راحت‌تر می توانند نسبت به انتخاب فرد اصلح اقدام کنندو منتخب ریاست‌ جمهوری برای آینده گشور، گام‌های بلندی بردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha