فرماندار: فرایند انتخابات در گچساران با امنیت و آرامش در حال انجام است+ فیلم

گچساران- ایرنا - فرماندار گچساران با بیان اینکه حضور شهروندان گچسارانی در پای صندوق های رای گیری چشمگیر است گفت: فرایند برگزاری انتخابات در گچساران  با حضور پر شور مردم ولایتمدار این شهرستان با امنیت و آرامش در حال برگزاری است و مشکل خاصی وجود ندارد.

روانبخش دیهیم خوب روز جمعه در حاشیه بازدید از شعب اخذ رای در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با امنیت و آرامش در فضایی آرام در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: حضور پرشور مردم در پای صندوق رای موجب عزتمندی و اقتدار کشور و خار چشم دشمنان شده است.

دیهیم خوب ابراز کرد: روند اخذ رای با نظارت مستمر ناظران، هیات های اجرایی و نمایندگان فرمانداری در ۱۱۲ شعبه اخذ رای در حال انجام است.

وی اظهار کرد: تاکنون گزارشی در خصوص بروز تخلف در شعبه های اخذ رای گزارش نشده است.

فرماندار: فرایند انتخابات در گچساران با امنیت و آرامش در حال انجام است+ فیلم

دیهیم خوب تصریح کرد: سه هزارو ۲۰۰ نفر کار برگزاری، نظارت و امنیت بر چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در این شهرستان انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه برای شرکت در انتخابات تنها کارت ملی و یا شناسنامه فرد لازم است، بیان کرد: توصیه به شهروندان این است که شرکت در انتخابات را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند.

دیهیم خوب با بیان اینکه مردم شهرستان گچساران همیشه در صحنه‌های حساس افتخارآفرینی کرده‌اند گفت: به طور قطع امروز نیز شاهد حماسه پرشور دیگری از مردم این منطقه خواهیم بود.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha