امام جمعه کرمان: قوام جمهوری اسلامی بر پایه حضور مردم در انتخابات است

کرمان - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه قوام جدی جمهوری اسلامی بر پایه حضور مردم در صحنه است گفت: یکی از این صحنه ها حضور در انتخابات است که مردم در انتخابات های متعدد آزمون خود را پس داده‌اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمان در مصلای این شهر افزود: مردم هفته قبل به وظیفه الهی و ملی عمل کردند، امروز در تکمیل آن گام برداشتند و سکان اجرایی کشور را به دست فردی اصلح می سپارند.

وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم پشتیبان رییس قوه مجریه خواهد بود تصریح کرد: اولین وظیفه همگان مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: مردم شما مناظره ها را دیدید و امروز به فضل خدا با انتخاب اصلاح این مسئولیت بزرگ را به فردی می سپارید که نهضت خدمت رسانی به مردم را با همان قدرت دولت شهید رییسی ادامه خواهد داد.

وی بیان کرد: فضای انتخاباتی به پایان می رسد و از فردا برادری، همدلی، همراهی، در کنار هم بودن، در خدمت نظام جمهوری اسلامی بودن، حافظ خون شهدا بودن، استکبارستیزی و دفاع از حقوق ملت در صحنه های بین المللی در دستور کار مردم و رییس جمهور منتخب خواهد بود.

امام جمعه کرمان در ادامه با اشاره به سالگرد قیام‌ مردم مشهد علیه کشف حجاب رضاخانی تصریح کرد: مردم مشهد در مسجد گوهرشاد برای دفاع از عفاف و حجاب به خون کشیده شدند.

وی بیان کرد: امروز نسل جوان متوجه باشند که حجاب و عفاف عامل صیانت انسان و حافظ حرکت انسان در مسیری الهی است.

امام جمعه کرمان همچنین با اشاره به آغاز محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: هر وقت در جامعه معروف توسعه پیدا کرد و منکر کمرنگ شد آن جامعه متعالی و مورد پسند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha