استاد حوزه علمیه خراسان: جامعه اسلامی از تعیین سرنوشت خود غافل نشود

مشهد- ایرنا- استاد حوزه علمیه خراسان گفت: جامعه اسلامی نباید از تعیین سرنوشت خود غافل شود، مردم باید با حضور در پای صندوق‌های رای فرد اصلح برای اداره کشور را انتخاب کنند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سیدجعفر سیدان روز جمعه هنگام انداختن رای خود به صندوق در مشهد افزود: انتخابات از جمله امور تاثیرگذار در تعیین سرنوشت مادی، معنوی، دنیوی و اخروی مردم است.

وی اضافه کرد: از این رو نباید از حضور در انتخابات غفلت کرد و مردم با حضور در پای صندوق‌های رای باید انتخاب اصلح دیندار و کاربلد داشته باشند.

آیت الله سیدان ادامه داد: منتخب مردم باید در اداره امور مملکت در راستای صلاح مردم قدم بردارد و امیدواریم با یاری خداوند فرد اصلح برای اداره کشور انتخاب شود.

به گزارش ایرنا، دومین دور چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساعت هشت صبح جمعه، ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان خراسان رضوی آغاز شد.

تعداد شعب تدارک دیده شده برای برگزاری این دوره از انتخابات در ۳۴ شهرستان این استان، همانند دوره نخست چهار هزار و ۵۶۷ شعبه اعلام شده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات خراسان رضوی، از مجموع شعب اخذ رای این استان، هزار و ۵۹ شعبه سیار و سه هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت است که برای دریافت آرای افزون بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای در استان پیش‌بینی شده است.

مردم این استان جمعه گذشته در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکتی ۴۹.۳۹ درصدی را به ثبت رساندند که این رقم بالاترین نرخ مشارکت انتخاباتی در میان استان های پرجمعیت کشور بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha