انتخاب رئیس جمهور اصلح، موجب امیدواری برای حل مشکل‌های کشور می‌شود

گرگان- ایرنا- امام جمعه گرگان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: انتخاب فرد اصلح، موجب امیدواری برای حل مشکل‌های کشور می شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گرگان اظهار کرد: ایران در شرایط ویژه و سختی قرار دارد و در انتخاب نامزد اصلح برای مقام ریاست جمهوری نباید این شرایط نادیده گرفته شود.

وی بیان کرد: رییس جمهور دولت چهاردهم باید توانمند و آگاه به مسائل ملی باشد تا مشکل‌های کشور را در زمانی کوتاه برطرف کند.

امام جمعه گرگان همچنین به فرارسیدن ماه محرم اشاره کرد و گفت: قیام امام حسین (ع) حادثه بزرگ تاریخ اسلام به شمار می‌رود چون این امام همام چراغ هدایت و کشتی نجات است.

وی از مداحان و سخنرانان آیین‌های عزاداری امام حسین (ع) خواست اهداف قیام سیدالشهدا و یارانش را به درستی برای مردم به‌خصوص جوانان تبیین کنند.

نورمفیدی همچنین با یادآوری ۲۱ تیر سالروز حادثه مسجد گوهرشاد و کشتار بی رحمانه جمعی از مردم مشهد و زائران امام رضا (ع) در اعتراض به کشف حجاب از سوی رضاشاه افزود: یاد و خاطره شهدای این حادثه هرگز در تاریخ کشور فراموش نخواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha