حضور «پولادمردان» اصفهانی پای صندوق‌های رای

اصفهان - ایرنا - کارکنان و تلاشگران صنعت فولاد در کارخانه‌های فولاد مبارکه، ذوب‌آهن اصفهان و فولاد کویر کاشان همقدم با دیگر اقشار مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

به گزارش ایرنا، کارگران، متخصصان، مدیران و تلاشگران صنعت فولاد استان اصفهان در کارخانه‌های فولاد مبارکه، ذوب‌آهن و فولاد کویر کاشان، صبح و بعد از ظهر روز جمعه پای صندوق سیار اخذ آرای انتخابات ریاست جمهوری مستقر در این واحدهای صنعتی حاضر شدند و به نامزد مورد نظر خود رای دادند.

کارگران و فعالان عرصه صنعت فولاد اصفهان که بیشترین درآمد ارزی استان حاصل تلاشگران این صنعت است، در مجموع بیش از ۴۰ درصد از فولاد خام کشور را در واحدهای فولادسازی استان تولید می‌کنند.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه در حاشیه برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در این شرکت به خبرنگار ایرنا گفت: هفته پیش شاهد حضور کم‌نظیر کارکنان این مجتمع صنعتی در پای صندوق‌های رای بودیم که امروز هم باردیگر این اتفاق تکرار شد تا حماسه هفته پیش فولادمردان استان در صحنه انتخابات تکمیل شود.

محمدجواد براتی ادامه داد: مجموعه‌ای که فلسفه وجودی‌ آن خلق آینده‌ بهتر برای کشور است، هر جا که لازم بداند، ایفای نقش می‌کند و این مساله را امروز هم مانند مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در هفته گذشته شاهد بودیم.

حضور «پولادمردان» اصفهانی پای صندوق‌های رای

به گزارش ایرنا، فرایند رای‌گیری دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت هشت امروز همزمان با سراسر کشور در سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی استان اصفهان آغاز شد که همچنان ادامه دارد.

در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، مردم از بین مسعود پزشکیان با کد ۲۲ و سعید جلیلی با کد ۴۴، یکی را بعنوان نهمین رییس جمهور راهی ساختمان پاستور می‌کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha