حل مشکلات اقتصادی و رسیدگی به معیشتی مردم اولویت رئیس جمهور آینده باشد

تهران - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: اولویت رئیس جمهور آینده باید حل مشکلات اقتصادی و رسیدگی به معیشت مردم باشد.

علی القاصی مهر ظهر روز جمعه در جریان شرکت در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حسینیه ارشاد تهران اظهار داشت: امیدواریم با حضور و مشارکت همه مردم رئیس جمهور جمهوری اسلامی برای دوره چهارسال انتخاب شود.

وی ادامه داد: دو نامزدی که به دور دوم رقابت های انتخاباتی راه یافتند، برنامه هایی داشتند و اولویت های کاری خود را در صورت پیروزی اعلام کرد و مردم نیز با ارزیابی برنامه های آنها امروز انتخاب خواهند کرد که کدامیک را به عنوان رئیس جمهور برگزیده اند.

رئیس کل دادگستری استان تهران اظهار داشت:امروز مهمترین مشکل جامعه و یکی از چالش هایی که بدنه نظام و کشور دارد، مسائل اقتصادی است که در صدر مطالبات مردم نیز قرار دارد.

القاصی مهر خاطر نشان کرد: از نظر من نخستین اولویت رئیس جمهور منتخب، حل مشکلات اقتصادی و کاهش فشارهای تحمیل شده اقتصادی بر مردم است و امیدواریم رئیس جمهور منتخب بتواند در سال نخست با استفاده از همه ظرفیت های کشور و با همه توان در مسیر حل این مشکل گام بردارد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح روز جمعه پانزدهم تیرماه در سراسر کشور و نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور آغاز شده است. مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دوره با هم رقابت می کنند و هر کدام که حائز بیشترین رای شوند، نهمین رئیس جمهور ایران خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha