۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85530175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حضور پرشور البرزی ها پای صندوق های رای + فیلم

۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵
کد خبر: 85530175
حضور پرشور البرزی ها پای صندوق های رای + فیلم

کرج - ایرنا - مردم ولایتمدار و فهیم استان البرز امروز جمعه ۱۵ تیر ماه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، شعور سیاسی و تعهد خود را برای مشارکت در عرصه تصمیم گیری کشور به تصویر کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم البرز از همان ساعت های اولیه آغاز رای گیری در پای صندوق های رای حاضر شدند تا در عرصه سرنوشت ساز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری میدان داری کرده و به جهانیان بار دیگر اثبات کنند که نظام اسلامی نظامی برپایه مردم سالاری دینی بوده که مردم نقش اساسی را در آن ایفا می کنند.

حضور پرشور البرزی ها پای صندوق های رای + فیلم

پیر، جوان ، زن و مرد و حتی عروس و دامادها که امروز بهترین روز زندگی آنان به شمار می رود این فرصت مغتنم را از دست نداده و پای صندوق های رای حاضر شدند تا نشان دهند که با انداختن رای خود در صندوق های اخذ رای در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم بوده و آینده آن از هر موضوعی دیگری برای آنان مهم است .

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت کشور است، در شرایطی که دشمنان تمام توان خود را به میدان آورده و بر طبل ناامیدی می‌کوبند، این حضور نمادی از امید و اعتماد به آینده ای درخشان برای کشور است که توسط رییس قوه مجریه با همراهی سایر قوا رقم خواهد خورد.

مهمترین خواسته مردم از شخص دوم کشور عملیاتی شدن وعده ها و حل مشکلات در تمام زمینه ها به ویژه بخش اقتصادی است تا با برنامه های مدون سرنوشتی نیک برای آیندگان به ویژه فرزندان ایران زمین شاهد باشیم .

از تاثیرات غیرقابل انکار مشارکت حداکثری در انتخابات می‌توان بر تامین امنیت ملی نام برد که نقش مردم در این راستا بی‌بدیل و بی‌همتا است با توجه به اهمیت حضور مشارکت حداکثری حتی جانبازان و ایثارگران که حافظان دیروز سنگر انقلاب در جبهه های حق علیه باطل بودند و امروز حافظ اقتدار و امنیت کشور هستند با شرایط جسمی خاصی که داشتند در پای صندوق های رای حاضر شدند.

حضور پرشور البرزی ها پای صندوق های رای + فیلم

خلق حماسه حضور در انتخابات نشان‌دهنده حساسیت ملت نسبت به سرنوشت خود و کشور است که مایه اقتدار ملی بوده و از شاخصه‌های رشد ملّی محسوب می‌شود.

استمرار راه شهید رییسی خواسته مردم از رییس جمهور اینده

درحالی که از شهادت آیت الله رییسی ، هشتمین رییس جمهور ایران کمتر از ۲ ماه می گذرد ولی همچنان مردم در سوگ این رییس جمهور مردمی و انقلابی عزادار هستند و بر ادامه راهش تاکید دارند؛ بنابراین حضور امروز جمع کثیری از رای دهندگان در پای صندوق های رای مطالبه گری برای ادامه راه شهید خدمت است تا کار ناتمام او در راه اعتلای کشور به دست نهمین رییس جمهور به اتمام برسد .

انتخاب اصلح برای حل مشکلات مردم و جوانان ، توجه به آینده کشور ، عمل به وعده هایی که در دوران نامزدی ریاست جمهوری داده شده ، حل مشکلات اقتصادی با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب ، اقتدارآفرینی در عرصه بین الملل از جمله خواسته های رای دهندگان در پای صندوق های رای استان البرز بود .

بسیاری از رای دهندگان نیز با فرزندان کوچک و نوجوان خود در پای صندوق های آمده بودند تا از همین سن به آنان آموزش دهند که مشارکت در انتخابات یعنی سهیم شدن در سرنوشت کشور چراکه ایران اسلامی متعلق به نسل آینده ساز است و باید براین سرمایه ها تکیه کرد.

اینکه رییس جمهور باید مایه افتخار باشد نه سرافکندگی ، در عرصه بین الملل اقتدار آفرین باشد و با توجه به مشکلات داخلی در جهت جلب رضایتمندی هرچه بیشتر مردم تلاش کند از جمله خواسته های به حقی بود که ازسوی شماری از رای دهندگان در پای صندوق های رای استان البرز مورد تاکید قرار گرفت .

ناکامی دشمنان در اثر حضور حداکثری مردم

نماینده ولی فقیه در استان البرز به بیان اهمیت مشارکت بالای مردم در انتخابات پرداخت و گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری ، ناکامی دشمنان اسلام را در پی دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله "سیدمحمد مهدی حسینی همدانی" در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج خطاب به نمازگزاران و مردم بیان کرد: همه باید اقدام به رای داشته باشند و دیگران را تشویق کنند تا شاهد مشارکت بالاتری نسبت به مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری باشیم .

وی ادامه داد: مشارکت بالای مردم در انتخابات ریاست جمهوری آثار و برکات فراوانی دارد؛ این مشارکت از یک سو موجب امیدواری و شادی دوستان انقلاب اسلامی و از سوی دیگر ناکامی دشمنان اسلام را در پی دارد.

امام جمعه کرج گفت : مردم با هر فکر و عقیده ای که هستند برای اقتدار، امنیت و عزت کشور باید بیایند و دیگران را تشویق کنند تا فعالانه در این عرصه رای بدهند و در کار خیر عجله کنند.

حضور پرشور البرزی ها پای صندوق های رای + فیلم

استمرار راه شهید رئیسی انتظار مردم از دولت چهاردهم است

استاندار البرز به عملکرد دولت سیزدهم برای اعتلا و موفقیت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: استمرار راه شهید جمهور آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم مهمترین انتظار مردم از دولت چهاردهم است.

، "مجتبی عبداللهی" روز جمعه با حضور در یکی از شعب اخذ رای کرج ، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در جمع خبرنگاران افزود: امیدواریم خیر و برکت برای کشور رقم زده شود و شاهد این باشیم که توسط مردم یک رییس جمهور اصلح نتخاب شود.

وی یادآورشد: در ساعات ابتدایی آغاز فرایند دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان البرز داشتیم.

عبداللهی اظهار کرد: امروز مردم با حضور گسترده خود در استمرار راه شهدا پای صندوق های اخذ رای آمده اند.

وی از تلاش ها و زحمات هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات استان البرز در ۲ مرحله انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، یک هزار و ۳۴۴ شعبه ثابت و سیار آرای مردم همیشه در صحنه استان البرز را در مناطق شهری و روستایی جمع آوری می کنند.

براساس آخرین آمار حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از جمعیت سه میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان البرز در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری واجد شرایط برای رای دادن هستند.

۲ نامزد ریاست جمهوری شامل مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این مرحله از انتخابات برای کسب کرسی ریاست جمهوری رقابت انتخاباتی دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha