نماینده مردم آبادان در مجلس: مردم با حضور پرشور در انتخابات دشمن را ناامید کردند

آبادان - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، استحکام‌بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران و ناامید کردن دشمن است.

جواد سعدون‌زاده جمعه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حضور در عرصه انتخابات برای هر کشوری به معنای استحکام‌بخشی و حمایت از ساختار سیاسی است و انتظار می‌رود آحاد جامعه با شکوه حضور خود در انتخابات، حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

وی افزود: همه باید برای انتخاب مدیریت کلان کشور، در انتخابات مشارکت داشته باشند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سالاری دینی با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، تحقق می‌یابد و رای هر ایرانی، اقتدار انقلاب و نظام اسلامی را به دنبال دارد.

سعدون‌زاده بیان کرد: مشارکت در امور سیاسی به خصوص موضوع انتخابات، پشتوانه خوبی برای نظام و بیانگر دخالت مردم در سرنوشتشان است.

وی ادامه داد: حضور مردم در عرصه انتخابات باعث افزایش مردم سالاری و دموکراسی در کشور خواهد شد زیرا رای و نظر آنها در هر نوع از تصمیم گیری‌ها موثر است و این مردم هستند که سرنوشت و آینده کشورشان را انتخاب می‌کنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم خود را در برابر انقلاب مسئول می‌دانند و در زمانی که دشمنان در حال تماشای برگزاری انتخابات در ایران هستند حضوری پرشور از خود را به نمایش گذاشته‌اند.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز جمعه ۱۵ تیرماه آغاز شد.

سعید جلیلی و مسعود پزشکیان برای رسیدن به کرسی ریاست قوه مجریه در این مرحله به رقابت می‌پردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha