۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۵:۱۴
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 85530227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استقبال و حضور مردم لنگرود در پای صندوق های رای افزایش دارد

رشت - ایرنا - فرماندار لنگرود گفت: از ساعات ابتدایی صبح استقبال مردم و حضورشان در پای صندوق های رای در شعب مختلف شهری و روستایی نسبت به دور قبل بسیار بیشتر شده است.

محمد رضا جلالی روز جمعه در حاشیه بازدید از شعبه های اخذ رای در لنگرود افزود: اراده ملت در تعیین سرنوشت شان در انتخابات تجلی می یابدو مشارکت مردم موجب تقویت و اقتدار نظام می شود .

وی ابراز امیدواری کرد: منتخب مردم نیز به پاس این حضور و همراهی همیشگی ملت به نیازها و مسائل آنان توجه کرده و خدمتگزار خوبی برای نظام اسلامی و مردم باشد.

وی با بیان اینکه امروز باید هر یک از ما در عرصه انتخابات نقش آفرین باشیم از مردم خواست تا هر چه سریعتر و در مهلت قانونی پای صندوق های رای حضور یابند و تکلیف شرعی و قانونی خود را انجام دهند .

به گفته وی ، در این مرحله از انتخابات ۱۵۸ صندوق اخذ رای در سطح شهرستان لنگرود پیش بینی شده که از این تعداد ۱۲۶ صندوق ثابت و ۳۲ مورد سیار است .

فرماندار لنگرود افزود: همچنین از کل این شعب ۸۵ صندوق شهری و ۷2 مورد نیز روستایی است.

وی با بیان اینکه ۹۱ صندوق در بخش مرکزی، ۳۱ صندوق در بخش کومله و ۳۶ مورد هم در بخش اطاقور مستقر است، اظهار کرد: در مجموع ۱۰۹ هزار نفر در شهرستان لنگرود واجد شرایط هستند که از این تعداد ۶۰۰ نفر رأی اولی می باشند.

شهرستان لنگرود در ۶۰ کیلومتری شرق گیلان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha