به وقت حضور در جمعه دوم+ فیلم

۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۲۶
کد خبر: 85530252
به وقت حضور در جمعه دوم+ فیلم

خمین - ایرنا - مردم بصیر و ولایت مدار خمین در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین جمعه حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر پای بندی خود به امام راحل و آرمان‌های انقلاب اسلامی را نشان دادند.

به گزارش ایرنا، زن و مرد، خانواده ها، نوجوانان و سالمندان از ساعات ابتدایی رای گیری در ۱۱ شعبه اخذ رای خمین حضور پیدا کردند تا نشان دهند نسبت به سرنوشت کشور خود بی تفاوت نیستند.

فرماندار خمین پس از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات این دوره نسبت به دوره های قبل از حساسیت بالایی برخوردار است. شرکت گسترده ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری، آشکارترین نشانه از اهمیت دادن مردم به سرنوشت کشور و تضمین کننده اقتدار نظام اسلامی ایران است.

حمید کمانکش افزود: ۱۵تیرماه روز تجلی همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران و روز خلق حماسه ای است که همانند ادوار گذشته، عرصه انتخابات را به عنوان نماد مقبولیت نظام به منصه ظهور بگذاریم و نشان دهیم که در همه حال انقلاب شکوهمند اسلامی را از گزند دشمنان حفظ خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بدون تردید حضور گسترده و حماسی مردم در دور دوم انتخابات در پای صندوق های اخذ رأی نه تنها عمل به وظیفه ملی و دینی است، بلکه مردم با این حضور عظمت، بیداری، وحدت و همدلی خود را به رخ جهانیان خواهند کشید.

در شهرستان خمین مجموعاً ۱۱۱ شعبه شامل ۵۷ شعبه شهری و ۵۴ شعبه روستایی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است. همچنین عوامل شعب مشخص شده اند و جلسات آموزشی در حال برگزاری است.

نماینده عالی دولت در خمین اضافه کرد: در این دوره از انتخابات در شهرستان خمین ۸۸ هزار و ۳۲۱ نفر واجد شرایط رأی دادن هستند که ۴۴ هزار و ۲۳۰ نفر مرد و ۴۴ هزار و ۹۱ نفر زن می باشند و از این تعداد یکهزار و ۴۴۶ نفر برای اولین بار در انتخابات ریاست جمهور شرکت می کنند.

وی افزود: آمار رأی دهندگان شامل ۶۱ هزار و ۵۶۶ نفر در حوزه شهری و ۲۶ هزار و ۷۵۵ نفر در حوزه روستایی می باشند.

کمانکش تاکید کرد: شهرستان خمین همیشه در زمره بالاترین آمار مشارکتها در انتخابات در کشور بوده و در این دوره نیز از مردم شهیدپرور شهرستان خمین انتظار داریم که در پای صندوق های رأی حضور چشمگیری داشته باشند و انشاالله با حضور بانشاط خودشان در پای صندوق های رأی برگی دیگر بر دفتر افتخارات شهرستان خمین بیافزایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha