افزایش معنادار مشارکت مردم سیستان و بلوچستان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

زاهدان - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با اعلام افزایش چشمگیر مشارکت مردمی در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تا این لحظه نسبت به دور اول آن، گفت: مردم ولایتمدار استان نشان خواهند داد که پیرو امامین انقلاب و پای کار آرمان‌های نظام و شهدا هستند.

رضا شریفی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تا این لحظه تمامی یک هزار و ۸۳۰ شعبه ثابت و سیار سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب این استان پذیرای مردم هستند.

وی افزود: رای اولی‌ها، دانش آموزان، دانشجویان و همه اقشار جامعه تاکنون با خلق حماسه‌ای دیگر، حضوری معنادار را در سیستان و بلوچستان به ثبت رسانده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با بیان اینکه باید از خودمان سوال کنیم چرا انتخابات ریاست جمهوری ایران اسلامی برای دنیا و هم برای دوستان و دشمنان مهم است، تصریح کرد: برای همه دنیا مهم است که در این استان فارس و بلوچ ؛ شیعه و سنی چگونه پای صندوق‌های رای حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: مردم ولایت مدار سیستان و بلوچستان حتماً نشان خواهند داد که موقعیت شناس هستند و پیرو امامین انقلاب اسلامی و پای کار آرمان‌های نظام و شهدا خواهند بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha